![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als je de boel permanent wilt afronden, gewoon in een wrap douwen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
A de r ke r mi ch e m' to s nb r is o erw ek rd d or ol nte gr s. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ben je geesten aan het oproepen? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
olifantengras over m'n toestenbord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Vrij tegenstrijdig idd. Enerzijds de scepsis en anderzijds meteen stekjes naast je computer laten groeien. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Dat is natuurlijk ook zo. Kritisch kijken en denken moet je altijd, maar dat is iets heel anders dan op een obscuur metalfurum roepen: 'dat wordt niks' en dan achterover leunen en denken dat je een groots inzicht hebt gedeeld. Maar een 'proof of concept' kun, nee moet je misschien wel zelfstandig en onafhankelijk maken. Daarmee geef je bijvoorbeeld een overheid tools om die duimschroeven daadwerkelijk aan te draaien, omdat die dan kan zeggen: 'kijk, er is wel degelijk een alternatief'. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Misschien moet je ook eens iets aan je eigen beperkte inzichten gaan doen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Je had gewoon vanaf begin af aan ongelijk. Dergelijk gedraai als in deze post verandertd daar niks aan. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Wij hadden moeten beginnen met "Goed initiatief, maar..." Maar ja, 'onze' fout was om meteen na "maar" te beginnen en dan kan dat uberbrein van Neggie het allemaal niet meer bolwerken en dan begint ie ballen olifantengras te braken. Geeft niks, iedereen heeft zijn beperkingen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Nieemand heeft t over grote klappers, zoals in DE standaard voor lastig vervangen oud. Maar anekdotes over arme boeren en "er zal wel gekapt moeten worden" getuigen van weinig diepgang in deze. Zachtjes uitgedrukt. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Welk gedraai? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Van projecterend agressief naar lichtelijk bergripvol, jij enorme stooknel, echt. ![]() ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Zou het zo kunnen zijn dat hij reageerde op een ander persoon en mogelijk daarom een andere toon aansloeg? Maar ondertussen inhoudelijk wel bij zijn standpunten blijft? Nee dergelijk inzicht kunnen we niet van je vragen natuurlijk. Wat ontzettend dom van me ![]() [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-01-2020 16:10] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Als je zo doorgaat mag je met je fietstocht niet meer hier komen pissen. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Tja.. dan zal ik mijn blaas toch moeten legen in je brievenbus ben ik bang. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik bespeur een mentaliteitsverandering. Srabble is je vijan.d ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Van maximaal brofisten naar dit idd, waar ging het mis ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Focus ff op de foto. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Ja gedaan, en nu heb ik honger. Is dat goed? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ja, want ik heb nu ook honger. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ow wacht. Ik heb altijd honger. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik ben het met je eens. No dogs, no masters. ![]() |
|
Dank je When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |