|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
goede tips Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
tja, die Tchernodebiel geworden kernfobische menschen moeten toch iets. signature |
|
Iemand tipte me deze site in een gesprek over klimaatverandering: https://www.climategate.nl/ (alsook Jensen.nl) Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Is die niet "reliable" dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Niemand ? |
|
IK moet 'em nog bekijken. Maar de goene jongens zijn er alvast niet blij mee dat Moore in zijn film bloot legt op welke manier de "groene economie" werkelijk in elkaar zit. https://www.rt.com/op-ed/487297-michael-moore-protest-renewables-hypocrisy/ When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Voor zover ik er iets over heb gelezen komt dat vooral omdat Moore een aantal aannames doet over de duurzaamheid van bijvoorbeeld accu's en panelen die volgens anderen niet zo somber is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je linkt hier naar rt.com, voormalig Russia Today. Dat is gewoon een propaganda-vehikel voor Putin. Link dan hiernaar of zo, evenwichtige bespreking: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/30/klimaatactivisten-eisen-verbod-op-nieuwe-film-michael-moore-a3998390 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik ben me bewust van het propaganda-gehalte van RT. Die hebben hun waarheid, net als China Daily, Al Jazeera en Fox News. Ik lees dat soort bronnen ook allemaal (niet dagelijks, maar toch meermaals per week). Ik vind bronnen bekijken die extreem uit elkaar liggen qua invalshoek juist erg verrijkend. Verrijkender dan bijvoorbeeld enkel NRC lezen en er meteen vanuit te gaan dat dat dan de maatstaf van de evenwichtigheid is. Waarmee ik je overigens geen NRC-is-alleen-maar-evenwichtig-label op plak. Ik zeg alleen dat andere bronnen niet zomaar onder de mat moeten worden geveegd. Integendeel, soms komen op die manier ongemakkelijke waarheden sneller naar boven. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
+1 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Wat een complete onzin. Straks ga je me nog vertellen dat er verschillen in vertalingen uit verschillende perioden met verschillende invalshoeken van één en hetzelfde werk bestaan. Wat een onzin allemaal. When your people matter, menstrual health matters |
|
-1 |
|
quote: Feit is dat ik niet degene ben die in één vertaling gelooft. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 02-05-2020 21:40] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:oh... En toen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Boeiend. Zo scherp als een piramide met een bitcoin op de wip. HAHAHA wat goed van je nu seksen Oh Fusili met een kip. Probeer anders zelf ook eens na te denken. Je kunt het best. Het hoeft niet perfect te zijn hoor, dat bewees je al en je leeft nog altijd. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-05-2020 20:39] signature |
|
quote: Toen was er koffie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Veel te laat voor koffie .. geloof ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Gek hoe dat een dingetje wordt bij het voortschrijden van de jaren. Opeens is het er. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
nee da's Covfefe signature |
|
quote:man man man wat overdreven en slecht weer. En dat na een edit :'-) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Lekker. Morgen even de Miele helemaal ontvallen ontvetten melkleiding reinigen etc en dan weer genieten van verse latte macchiato When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: haha ja een edit, hilarisch, haha, lachen. signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |