![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Da's nogal wiebes als je met je virtuele vingers in de oren zit. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: ... Tenzij we zelf ook oliedom beleid in kunnen zetten, dan doen we dat natuurlijk! Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Het is net een slechte onlogische film. Normaal gesproken zet ik die af, maar nu ben ik toch wel benieuwd naar het einde. Je weet dat het slecht afloopt en toch kijken. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Dit is echt aan Gordon vragen wat hij van de laatste Leprous vindt. ![]() |
|
Nou ben ik toch wel benieuwd wat Gordon daar van vindt. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
"Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: in de laatste tien jaar nooit zo'n vervuilde lucht geweten als tijdens een concert van Massive Attack ![]() Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Overheersende zweetlucht met bedorven currygeur? ![]() |
|
Meisjes [18+] met dichtgeplakte kutlipjes, want douchen = satan. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
https://www.nu.nl/jaarwisseling/6020835/zo-ongezond-zijn-de-eerste-uren-van-2020-voor-jou-en-het-milieu.html Dat zal een heerlijk rustig 2020 worden. ![]() Met deze paar uur plezier hebben we met zijn allen voor de rest van het jaar het recht om te drammen over het klimaat wel verspeeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gedoe allemaal zeg. Kan het klimaat niet gewoon lekker deaudgaan ofzo? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: hoezo WE? God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Ow sorry. Klopt. Iedereen die vuurwerk afsteekt mag niet meer klagen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
1 van mijn bezwaren ook bij vuurwerk, dat verbod mag zo snel mogelijk ingaan. God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Wat is het nut van vuurwerk? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Kwade geesten verdrijven. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote: kunstmatige blijheid creëren bij kinderen en volwassenen alsof het Netflix aanbod nog niet groot genoeg is. weg ermee idd. Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: Een vergelijkbaar gevoel creeren als dat van een Belg die de 1e post doet op een forum in het nieuwe jaar. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Kennelijk kun je er als kind een brand mee veroorzaken die 2 mensen doet omkomen. Top-traditie! Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Hoe leuk ik het ook vond als tiener, ik heb het erna al 35 jaar niet meer aangeraakt. Ik ben niet zo van de verboden, maar dit is idd een kut traditie, klaar ermee. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote:dat ook, icm wiet- en tabakswalmen amper het podium gezien Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |