![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Da's nogal wiebes als je met je virtuele vingers in de oren zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ... Tenzij we zelf ook oliedom beleid in kunnen zetten, dan doen we dat natuurlijk! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Het is net een slechte onlogische film. Normaal gesproken zet ik die af, maar nu ben ik toch wel benieuwd naar het einde. Je weet dat het slecht afloopt en toch kijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
signature ![]() |
|
Dit is echt aan Gordon vragen wat hij van de laatste Leprous vindt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Nou ben ik toch wel benieuwd wat Gordon daar van vindt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: in de laatste tien jaar nooit zo'n vervuilde lucht geweten als tijdens een concert van Massive Attack ![]() signature ![]() |
|
Overheersende zweetlucht met bedorven currygeur? ![]() |
|
Meisjes [18+] met dichtgeplakte kutlipjes, want douchen = satan. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
https://www.nu.nl/jaarwisseling/6020835/zo-ongezond-zijn-de-eerste-uren-van-2020-voor-jou-en-het-milieu.html Dat zal een heerlijk rustig 2020 worden. ![]() Met deze paar uur plezier hebben we met zijn allen voor de rest van het jaar het recht om te drammen over het klimaat wel verspeeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gedoe allemaal zeg. Kan het klimaat niet gewoon lekker deaudgaan ofzo? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: hoezo WE? ![]() |
|
Ow sorry. Klopt. Iedereen die vuurwerk afsteekt mag niet meer klagen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
1 van mijn bezwaren ook bij vuurwerk, dat verbod mag zo snel mogelijk ingaan. ![]() |
|
Wat is het nut van vuurwerk? ![]() |
|
Kwade geesten verdrijven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: kunstmatige blijheid creëren bij kinderen en volwassenen alsof het Netflix aanbod nog niet groot genoeg is. weg ermee idd. signature ![]() |
|
quote: Een vergelijkbaar gevoel creeren als dat van een Belg die de 1e post doet op een forum in het nieuwe jaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Kennelijk kun je er als kind een brand mee veroorzaken die 2 mensen doet omkomen. Top-traditie! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Hoe leuk ik het ook vond als tiener, ik heb het erna al 35 jaar niet meer aangeraakt. Ik ben niet zo van de verboden, maar dit is idd een kut traditie, klaar ermee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:dat ook, icm wiet- en tabakswalmen amper het podium gezien signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |