|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb het als 'If this is a man'* gelezen als een van mijn boeken op middelbare school. Indrukwekkend boek. Niet verwonderlijk dat de beste man uiteindelijk zelfmoord pleegde na alles wat hij heeft meegemaakt. We hadden elk halfjaar een themalijst en deze was getiteld 'Imprisonment' Als ik me het goed herinner waren de boeken in deze cyclus: If this is a man - P.Levi One day in the life of Ivan Denisovich - A.Solzhenitsyn Invisble Man - R.Ellison Lord of the flies - W.Goulding The Tempest- W.Shakespeare *Sorry Lies, ik ben het Italiaans niet machtig KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Scherp! Maar Björn is een aardige jongen. Helaas ben ik nu ontmaskerd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nog steeds dat boek over Johan Cruijff, moet er wel om lachen...allemaal 'inkoppertjes' @M. : wil je die boeken van Donkie nog?? edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 06-10-2004 22:56] Hatsjikidee! |
|
Da's natuurlijk niet zo aardig van mij. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Godverju ja. Die wil ik nog wel! Ik wilde ze even niet maar ik heb een financiele meevaller gehad, en nu wil ik ze wel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Cervantes heerscht! Al kan ik niet zeggen dat een uitspraak als: 'Cervantes heerscht!' eer aan de literaire genie van de beste man doet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De man wellicht wel maar over het boek Donkie-ponkie heb ik zo mijn twijfels, maar ik heb onlangs vernomen dat ik een barbaar ben van een zeker iemand hier niet nader te noe*M*en... Hatsjikidee! |
|
quote: Ik sluit me bij aan niet nader te noe*M*en heerschap aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Uiteraard, twee handen op één buik staat nu eenmaal mooier Anyway, jouw post een aantal posts hoger noemt de Tempest - bijna vergeten maar die wil ik ook nog eens een keer lezen... straks even op Marktplaats kijken. @M.: morgen Utrecht CS voordat je geld weer op is ? Hatsjikidee! |
|
quote: Ha, deal. Ik mail je wel even. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb nu het Bernini Mysterie uit en ik ga beginnen in de Davinci code. Ik vind Bernini mystrie een goed boek. Tenminste een spannend boek zonder stephen King taal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Momenteel: Nietzsche schrijft een laatste vers - Ingmar Heytze I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wegens een tijdsgat tussen het uitlezen van mijn laatste en het arriveren van nieuwe Warhammer 40K novels ga ik morgen eindelijk eens beginnen aan een pratchet boek dat nu al 2 jaar ligt te wachten Life doesn't get much better than this! |
|
A.F.Th. van der Heijden Net de Gevarendriehoek uit, op weg naar deel 3 van De Tandeloze Tijd (Slag om de Blauwbrug, Vallende Ouders, Advocaat van de Hanen al gelezen) Inter faeces et urinam nascimur |
|
" op weg naar de zon " Sonia Bos http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary;sid=nRtYCEvlsfhYCAqCPuJmP6syxXLPsFS6J1Y=?BOL_OWNER_ID=1001004000016964&Section=BOOK&sec_Page=Reviews&ID=1341485C http://www.soniabos.nl/ "Evangelie van de waarheid" Willem Glaudemans ( vertaler van "een cursus in wonderen" ) http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary;sid=nRtYCEvlsfhYCAqCPuJmP6syxXLPsFS6J1Y=?BOL_OWNER_ID=666779546&Section=BOOK&sec_Page=Synopsis |
|
Geen zin in lezen |
|
quote: Doe dan gewoon alsof! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Point taken. Ik heb met mijn Havo-Engels geen enkel probleem om engelse boeken te lezen en de "fijnere" nuances uit te halen. Ik ga er vanuit dat wat ik kan, een ander ook zou moeten kunnen. Ik geef toe dat het van mijn kant te kort door de bocht is geweest. Ik pak redelijk snel een vreemde taal op. Ik ben nou Stephen King/The dark tower aan het lezen. Maar daar vallen niet zoveel nuances in te bekennen . Het leest lekker makkelijk weg. |
|
Saramago - Alle Namen en nu een biografie van Leonardo da Vinci Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Op Discovery is een intersante serie over Da Vinci, waar ze zijn technische ontwerpen daadwerkelijk bouwen en kijken hoever hij zijn tijd vooruit was ... Zijn vliegmachine bleek vandaag al een succes ... |
|
Ik ga vanavond aan Palace of Desire van Naguib Mahfouz beginnen. Iemand anders die dit boek al eerder gelezen heeft? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nu bezig in het eerste deel van de Dragonlance Chronicles van Weis & Hickman |
|
quote: Mijn excuses Zoals ik zei las ik dus 'Se questo è un uomo.' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: bullebak. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |