|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Terry Pratchett regeerdtttt, erg hard. Wel in het engels lezen de vertaling is een beetje kut Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
Acid House van Irving Welsh one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mo Hayder/Vogelman geleend van een collega Leest lekker makkelijk weg op een doordeweekse avond. |
|
Sourcery van Terry Pratchett karma is a bitch |
|
quote: Gaaf boek, vorige vakantie in Engeland gekocht. Ik vind Irvine Welsh sowieso een goede schrijver trouwens. |
|
Een boek over Albert Speer. |
|
quote: net "Witches Abroad" uitgelezen [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 30-01-2005 22:53] |
|
Discworld.. feh. Geweldige boeken, daar niet van. Schitterende serie, slechte herinneringen. En zo is de wereld weer in balans. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 30-01-2005 23:06] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ze zouden discworld opzich wel mogen verfilmen en dan een britse acteurtje als rincewind (een jonge john cleese ofzo) |
|
quote: Er zijn animatiefilms van twee boeken. Ik heb ze hier staan, maar ik hoef ze nooit meer te zien. Ze zijn wel aardig, maar verwacht er niet te veel van, het haalt het niet bij de boeken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jij kunt helemaal niet lezen! |
|
Ik kan wel plaatjes kijken. Oh zo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Slechte herinneringen? En ik dacht nog wel dat wij iets speciaals hadden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
American Psycho van Bret Easton Ellis one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Het gaat niet altijd over jou, huis-, tuin- en keukendwergje van me. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ivan Goncharov - Oblomov briljant Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Dan Brown - Het Bernini mysterie Saskia Noort - De eetclub, sja, wel aardig, beetje een vrouwenboek ofzo Nu bezig in: Karel Glastra van Loon - De passievrucht |
|
Een boek met veel prentjes over Afrika. mvg wk10 |
|
Harry Mulisch - Het Stenen Bruidsbed Het blijft zo'n goed boek... IMHO dan he... FREEZE |
|
Heb net Deception Point van Dan Brown gelezen. (in het engels, nederlandse vertaling is nog niet uit) . . . . . . . . . ? |
|
quote: Tof |
|
Shortstory van Edgar Allan Poe, The Pit and the Pendulum. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: En is het wat? Hatsjikidee! |
|
quote: oeh oeh die is gaaf!!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |