|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: l' Étranger! Absoluut een goed boek. Heb hem in het frans gelezen, en ooit nog eens een lezing over gegeven voor 't eindexamen VWO.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ook mee bezig, heb de collectors edition met de drie boeken. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 10-12-2004 18:29] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ben gisteren begonnen in Kahy's dochter van Tim Krabbe. Wel het soort boek waar ik van hou geloof ik. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ik ook van die ouwe vent in rooie jurk gehad: ) |
|
Met oud & nieuw ben ik in Berlijn, dus de Lonely Planet van Berlijn is op dit moment mijn lievelingsboek. En dan heb ik nog de Lonely Planet van Schotland klaarliggen om mijn zomervakantie voor te bereiden. Ook mooi. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Oscar Wilde - Salomé And my marlboro light |
|
quote: Het hele boek gaat over sex en sm, maar het is gelukkig een zeer goed geschreven boek, in die zin dat de taal en de omschrijvingen altijd heel elegant blijven (wat ook een prettig contrast vormt met de eigenlijke inhoud). Ik vond het begin van het boek echt erotisch, terwijl de rest me meer psychologisch boeide. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Meestal Horror boeken, alleen al een behoorlijke tijd niks meer gelezen..... Iemand nog goede aanraders? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Okee, dank. Toch maar eens lezen, dan. |
|
Op het moment bezig in Liber Null & Psychonaut. |
|
Nog steeds de Bell Jar, maar dan nu wel tijd om de rest te lezen Hatsjikidee! |
|
Dean Koontz - Angst hotel (ofzoiets) |
|
quote: Euhm... leuk voor je? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Autobio van opperkankeraar brusselmans, wordt ik tenminste weer een beetje vrolijk van . Verder ben ik nog bezig met een vlucht regenwulpen die maar over blijven vliegen, en ben ik een paar wutherende hoogtes aan ´t beklimmen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
niet door de wild and windy moors? |
|
nee, ik ben op de bröntefiets gegaan naar de hoogten, maar het is nog een flink eindje "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De Dominee, wel geinig. |
|
quote: zelfde boek Ik vind Jane Eyre erg mooi. |
|
misverstand, het is toch wat met die werdspoolingen, Jayne eyre is toch van d´r zus of niet? Apologies should I´ve erred badly "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
net Hitchhikers Guide to the Galaxy weer gelezen na een jaartje of 6, blijft toch erg vet nou afwachten of die film nog wat wordt |
|
De afgelopen tijd heb ik de volgende boeken gelezen: De Deverry-reeks en de Westland-reeks van Katharine Kerr, daarna Elfensprook van Raymond E. Feist en nu ben ik bezig in het Bernini mysterie van D. Brown. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Het boek van de film of het boek dat voorafging aan de film? En als het de laatste is: hoe heette die schrijver/journalist ook alweer? quote: Gaaf boek !! Gisteravond in een ruk uitgelezen Verder onlangs gelezen: The bell jar van Sylvia Plath(eindelijk!) De Da Vinci Code avn Dan Brown een onbenullig romannetje van Jill Mansell en Het openvallend testament (n.a.v. de Da Vinci Code) van Jacob Slavenburg. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 05-01-2005 0:23] Hatsjikidee! |
|
donkere toren cyclus van stephen king... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |