|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb je in het andere topic een antwoord gegeven, heb je die gelezen? |
|
quote: Jazekers. Daarom staat hij nu hier En dat andere boek ken ik inderdaad. Gaaf boek. Ik zit nog steeds halverwege het gedeelte dat dieper ingaat op Varg's werledvisie e.d. (dat gedeelte is wat minder). Maar de rest van het boek is Hatsjikidee! |
|
quote: Dat gedeelte is idd wat langdradig, maar desalnietemin staan er bv wel geinige quotes bij (die ik nu niet ga opzoeken omdat ik de trein ga halen). Het gedeelte erna gaat btw niet echt meer over Noorwegen maar dat maakt het niet minder interessant. Lees ze |
|
Momenteel bezig in 'Jonathan Strange & Mr Norrell'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben bezig in "Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht" van mark haddon |
|
Hmmm, die ligt hier ook nog. Is het wat? Hatsjikidee! |
|
Ben nu bezig in de Davinci documenten uit '83 van Lewis Perdue |
|
quote: Ja hij is goed, ook grappig. Verschaft ook wel inzicht in het autisme, al zeg ik het zelf |
|
Eyes of the Dragon - Stephen King Heerlijk zieke humor |
|
Ben bezig in de Donkere Toren cyclus (Het teken van drie). Ben niet een erg frequente lezer, dus het zal wel ff duren voordat ik deel 7 uit heb Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ben in deel 2 afgehaakt, heb liever de meer donkere scary boeken van em |
|
Hier momenteel deel 1: The Gunslinger http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Net De Legende van Jerle Shannara uitgelezen, nu in een boekje bezig met allemaal middeleeuwse verhalen ,maar die is nogal incompleet en dus wat minder. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: same here, al ben ik al wel een boek verder dan jou. Catch22 moet nog maar even wachten. |
|
Ik ben bezig in War Of the Worlds van HG Wells. Ik ken het verhaal al grotendeels door het album van Jeff Wayne maar dat kan de pret niet drukken. zo kan ie wel weer |
|
Eragon van Christopher Paolini bijna uit. |
|
quote: ik heb de serie al lang en breed uit... errug gaaf "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zomerliteratuur: hannibal lecter omnibus - Thomas Harris (denk ik) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
MCSA/MCSE Self-Paced Training Kit (Exams 70-292 and 70-296): Upgrading Your Certification to Microsoft® Windows Server™ 2003 Enorm dikke pil en daar moet ik er nog 4 van |
|
De meestermagiër-cyclus van J.W. Maryson (pseudoniem voor Wim Stolk). Het zesde boek: Het boek van Kennis. |
|
quote: Ach, die boeken stellen geen ruk voor, daar ben je zo doorheen. Heb dat ding een dag voor de examens opengeslagen en met glans geslaagd. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 11-08-2005 13:32] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Die serie heb ik net uit, goede boeken zijn het. Ik ben benieuwd naar z'n andere serie (Onmagiër ofzo) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: zal best, maar je moet er toch doorheen (nb: ik ben pas mcsa en die designzooi is nieuw voor mij) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |