|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
net begonnen in abarat van clive barker |
|
Humanities in Western Culture van Lamm. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Momenteel bezig met een van de vele boeken van Feist en met het boek schizofrenie van Dr. John Cutting en Anne Charlish. |
|
Gisteren The Light Fantastic van Terry Pratchett uitgelezen. Binnekort bij de bieb maar weer een andere halen. |
|
Angels of Darkness - Gavin Thorpe Net uit... jeuzes, wat een boek.. wel vet. Een beetje onverwacht einde eigenlijk. |
|
Feist heb ik ook veel gelezen, begonnen bij magier en 7 boeken daarna eens gestopt. Echt rete vette boeken |
|
ik ben nu bezig met brave new world, best gaaf boek, zeer goed bedacht voor iemand uit 1932 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Alsof de mensen toen minder slim waren. |
|
quote: omg signature |
|
charles dickinson: great expectations http://images.amazon.com/images/P/0486415864.01._SCMZZZZZZZ_.jpg Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Mwah vind het wel meevallen, Magier vind ik wel gaaf maar ook in dat boek gaat het me al snel vervelen. Zijn reeks is veel van hetzelfde, alleen de personages hebben andere namen en het verhaal is een tikkeltje anders ghehe. Maar best lekker balkon en trein leesvoer. |
|
Antony Beevor - Stalingrad (net aan begonnen) |
|
Op het moment lees ik Tolkien's History of Middle Earth, best te pruimen moet ik zeggen. Jammergenoeg wel stukken minder dan ander materiaal dat ik lees. (overigens ERG weinig fantasy meuk) heavy metal is the law |
|
Ik ben al vier maanden bezig in de davinci code.pfff, voorlopic vind ik er nog geen hol aan, de stukken die ik gelezen heb, gelukkig heb ik in mijn versie plaatjes erbij. Fuck the world and fuck you |
|
Dan zou ik er mee stoppen. |
|
Vind lezen niet zo heel erg boeiend.. maar als ik het doe is het harry potter of een manga ofzo |
|
quote: stripboek? Hatsjikidee! |
|
quote: Nee, ik ga het echt wel uit lezen.heb het gekregen, dus moet wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Getverdemme, een Tolkien-ripp off (dat weet ik zelfs) heavy metal is the law |
|
quote: nee, de plaatjes versie.geillustreerd noemt men dat ook wel geloof ik hehe. Fuck the world and fuck you |
|
O ja, boeken. Ik zal straks eens kijken of ik Catch 22 nog ergens heb rondslingeren. Die heb ik nog steeds niet uit. (tot nu toe wel een erg vet boek, heerschend vreemde humor ) |
|
quote: Yep. Goed werkje dit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
binnekort in The Art Of War beginnen van SunTzu en SunZi...teksten die meer dan 2000 jaar oud zijn...naar het schijnt staan er allerlei interessante "strijd" tactieken in die op allerlei vlakken van pas kunnen komen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dus binnenkort voorzitter bij de raad van bestuur van Philips of Heineken? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |