|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Asterix en Obelix, Topliteratuur! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Niet onderschatten hoor,staan belangrijke dingen in die als bierliefhebber essentieel zijn om te weten spelfout weggehaald... |
|
zkers! Juiste maniervan inschenken en bewaren van je bier. 9 van de 10 doet dat fout |
|
quote: Yep,en de verkeerde glazen worden vaak gebruikt. spelfout weggehaald... |
|
quote:Jep, helaas heb ik een fikse hoeveelheid van mijn bierglazenweggekieperd ... |
|
quote: AAAAARRGGHHH Zonde.Ik ben juist bezig een mooie collectie bierglazen op te bouwen spelfout weggehaald... |
|
had er een zooi (gekocht en 'geleend') maar waren ranzig en gebarsten ... en had gn zin ze in te pakken voor verhuizing |
|
quote: Ik heb er voorlopig nog niks van gelezen. Naar het schijnt is "Heugenis, Smart en het Sterrenzwaard" z'n beste werk, maar ik begin dus eerst aan de "Anderland"-serie. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Ah,vandaar..Het heeft weinig zin om kapotte glazen te bewaren idd. spelfout weggehaald... |
|
Lullepotten... ik lees jullie niet hoor. Ik ben nu bezig in 'American Psycho', en tot nu toe (blz. 100 of zo) heerst het fors! Maar ja, n.a.v. de film was Bateman al één van mijn eh, grote invloeden en nu is-ie dat helemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nu bezig in Jingo van Pratchett en Het Bourne Bedrog van Ludlum |
|
Eén of ander dik doucment over medische nalatigheid en de juridische gevolgen die dat voor consequenties kan hebben. Soms vind ik m'n studie niet zo leuk... Jammer dat ik hierdoor geen tijd meer heb om boeken te lezen die ik wel vrijwillig kan kiezen. |
|
hehehehe, ik ga hier echt wel weer reakties op krijgen, ben nu bezig in dat boek over Black Metal , Lords Of Chaos, van die Michael Moynihan hehehe.Moet zeggen, wat een stoute jongetjes die Black Metal knulletjes. |
|
Da's best een goed boek, viel me niks tegen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
't is wel goed geschreven ja, het leest lekker weg. Maar hoeveel d'r van zou echt waar zijn, en hoeveel d'r van is fictie ? |
|
Volgens heerschap Vikernes zelf is bijna alles echt waar (hij heeft een keer uitgebreid zijn visie gegeven op burzum.com -- toen die mailinglist nog leefde enzo). Ik geloof het meeste ook wel -- dat die kerken in de fik zijn gevlogen is immers geen fabel, en Euronymous is toch echt wel eh, tja, dood. En die pubershit over de brandende kruizen in de tuin van die gast van Therion, en dat gedoe met het bekogelen van de bus van Paradise Lost (whahahaaaaa.....) is ook echt waar. Jammer dat de tweede helft van het boek zoveel over Vikernes gaat. Verder is het interessant leesvoer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ken het boek ook,en vond het ook best interessant om te lezen.Zou niet weten waarom je daar veel commentaar op moet gaan krijgen spelfout weggehaald... |
|
quote: Misschien omdat ik behalve naar VENOM en de ouwe BATHORY niet naar Black Metal luister en die hele BM zooi regelmatig afzeik ? |
|
nu bezig met ''The Fourth Dimension : and how to get there'' van R. Rucker.. geeft veel inzicht over de 4de dimensie voor het geval die wel dan niet bestaat, met veel referenties richting de boeken Flatland en Lineland uit de 19de eeuw An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Dat is vast leuker dan bouwkunde en archtectuurgeschiedenis |
|
quote: Hé, dat klinkt leuk...ga ik eens opzoeken op Amazon... Hatsjikidee! |
|
quote: Coraline is idd een soort van kinderboek, maar we hebben het hier wel over Neil Gaiman...zijn idee wat geschikt is voor kinderen is nogal ruim Iig is het een leuk boek, 'anders'. Hatsjikidee! |
|
quote: uiteraard uiteraard. alleen heb ik zelf alleen American Gods, die heeft Jelle nog. Jelle zelf heeft Neverwhere quote: ik verbaasde me er ook grondig over dat ie een kinderboek had geschreven, maar ik heb hem toch laten staan bij de boekhandel. komt later wel [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2004 22:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben nu bezig in de Silmarillion, dan volgt LotR (nee, die heb ik nog niet gelezen. Schandalig, ik weet 't). Daarna wordt 't Feist, dan Harry Mulisch (OvdH gelezen en de Elementen, beide heel gaaf) en daarna Ian Irvine en Shakespeare en... en... en... You get the idea... Ik heb nog veel te veel te lezen. En als ik zo eens rondlees in dit topic ben ik nog lang niet uitgelezen. A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |