|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zou alle series van Feist lezen, er zijn maar 2 0f 3 lostaande boeken, rest is allemaal 1 groot verhaal waarbij de tijdlijnen ook hetzelfde zijn. 1 serie is meer vanuit een ander persoon zijn perspectief Feist heerscht gewoon Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Oja ben momenteel bezig met 'verkenningen in de haptonomie' ook erg leuk. |
|
quote: Ik heb nog nooit van haptonomie gehoord wat is het in godsnaam? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:En we gaan ook al rond hetzelfde tijdstip naar dezelfde plaats op vakantie. Let je overigens wel op voor die grote witte haai. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat ook nog inderdaad En vanwege die haai heb ik besloten uit te wijken naar een riviertje in plaats van naar zee te gaan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zelf lees ik zowel informatieve als verhalende Boeken, Meestal over Geschiedenis, Mythologie ( heb pas nog een boek gelezen over Ragnarok ) Volkslegenden sagen enzovoorts. Een aanrader voor iedereen die zich in Bloed intresseert ( Zowel het Biologische als de rol van bloed in Mythologie en Rituelen ) "Biografie van het Bloed door Frans Mattieu ( geloof ik ) Ik zelf vind het boek iets te Christelijk, zeker naar de laatste twee hoofdstukken toe, voor de rest is het boeiend, leest het vlot en het is zeer intressant. Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
Nu the DaVinci code. Wat een zware literatuur zeg....2 dagen, 300 blz. gelezen. |
|
Nog aan te schaffen : Zelfmoordkonijntjes! geweldig.. |
|
quote:volgens mij heeft het iets met aanraken te maken. De kunst van het aanraken ofzo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ghehehe... http://www.haptonomie.com/nederlands/page12.html Het werkt overigens zeer ontspannen bij mensen die mekaar vertrouwen, in een relatie bijvoorbeeld. Maar dan gebruik je meer andere elementen. Maar goed, ik ben hier al een tijdje mee bezig op het werk. Leek me wel handig mij eens te verdiepen in wat ik doe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-07-2005 16:59] |
|
quote: Zwaar? ik vond het nog wel aardig te doen.. No meat is sweater |
|
Geen boek maar wel steengoed, het maandblad DENG! mvg wk10 |
|
Ik was al enkele dagen in een hele dikke pil aan het lezen, maar ik kon er geen touw aan vast knopen. Ik snapte echt helemaal niks van het verhaal. Bleek dat ik de gouden gids aan het lezen was. spelfout weggehaald... |
|
the camebridge encyclopedia of human evolution wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mo Hayder - Vogelman. Vorige week uitgelezen, spannend verhaal! Een aanrader als je van 'realistische' (misdaad) thrillers houdt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dan Brown - Het Juvenalis Dilemma Best wel aardig. Leest snel weg, maar niet echt spannend. Hatsjikidee! |
|
The Hobbit Best leuk. |
|
quote: |
|
quote: Waarom lees je eigenlijk vertalingen? 'Elfensprook' klinkt echt vreselijk gay, dat moet in het engels toch beter te verdragen zijn. Bovendien, *jawel*, is het lezen in een andere taal goed voor je taalgevoel! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Check: Caleb Carr - The Alienist KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Op dit moment 'het mooie kotsenden meisje - herman brusselmans'. Gisteravond pas aan begonnen. |
|
quote:En bij een vertaling verdwijnt veel van de sfeer |
|
quote: Herman Brusselmans is één van mijn helden. Even dit topic doorspitten om te ontdekken welke boeken ik morgen moet kopen om mee te nemen op vakantie. Edit: Ja, nu ben ik ook wel benieuwd naar The Hitchhiker's Guide To The Galaxy, De Donkere Toren serie, de boeken van Feist, de andere boeken van Brusselmans en dat nieuwe boek van Brown, wat moet ik nou kopen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-07-2005 17:24] |
|
Schop. Ja, ik was nog niet helemaal weg, maar ehm, post het dan toch maar even. Morgen zorg ik maar eens even dat ik lid word van de bibliotheek, met een budgetabonnement en zo. Vét goed bezig Schaep. Ik weet toch. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |