|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
euh vooral de boeken van nicci french en op dit moment de davinci code... |
|
quote:de film is ook wel te doen...met jeroen krabbe.discovery of heaven. |
|
mwa, ben niet zo'n fan van krabbé. maar ik zal em eens huren. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
literatuur, bahbah Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Lulfiep. Hihi. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Het boek vond ik hartstikke leuk om te lezen. Ik heb 'm gelezen in de zomervakantie voordat ik naar de examenklas ging (lang geleden alweer). Ik had 'm daarna gelijk maar op mijn lijst voor Nederlands gezet. (Was zo'n beetje het enige boek dat ik voor m'n lol gelezen heb voor mijn lijst...). De film vond ik echter niet zo veel aan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ben nu zelf maar eens begonnen in Lord Of The Rings, de Nederlandse versie dan want het moet ook weer niet te ingewikkeld worden. Het helpt by the way ook wel dat ik alle drie de films gezien heb. Ik zit namelijk zo'n 3 kwartier heen en 3 kwartier terug in de metro naar en van mijn werk en ik begon me een beetje te vervelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Paar dagen geleden Douglas Adam's "Dirk Gently's Holistic Detective Agency" uitgelezen Nu bezig in 'The Science of Discworld' en de 3e Lovecraft omnibus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Oh hee, die moet ik ook nog steeds lezen idd! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Doen! Hij is echt lachen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik ook! The Long Dark Tea-Time of the Soul heb ik al gelezen, maar die moet ik nog hebben. Weet iemand trouwens of er ook een deftige versie bestaat van The Deeper Meaning of Liff? (Niet die slappe paperbackeditie.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
saai boek over geografische informatie systemen....ben nu bij t hoofdstuk over GPS wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ben bezig in "Hoe word ik een rat" van Joep Schrijvers, "Low Limit Holdem" van Sklansky, Malmuth en Miller en "Killer Poker" van John Vorhaus. En net de Davinci Code gelezen. |
|
Net begonnen in 'De weg naar moderne slavernij', geschreven door F.A. Hayek. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Simpel, allemaal op de SP stemmen |
|
quote: stem voor, stem SP maar goed: ik ben nu een ander boek van Dan brown aan het lezen: Angels and demons. ook heel goed maar het boek lijkt wel ietsiepietsie op de Davinci code. (om het maar mild te houden). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-01-2005 16:16] |
|
quote: mag je dat soort boeken lezen van the thought police? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Goh. Trouwplannen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik lees momenteel boek na boek Discworld van Terry Pratchett. De Ontdekking Van De Hemel is een meesterwerk imho. En (uiteraard) oneindig veel beter dan de film. Heeft iemand 'Baudolino' van Umberto Eco gelezen? Geweldige historisch roman, meeslepend and very fuckin' funny. ...what she said... |
|
quote: Met die lui ben ik niet bekend... quote: ROFL Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
1984, dat is ook verplichte kost. met name het laatste gedeelte, waarin werkelijk alle hoop vernietigd wordt. "Imagine the Future of Mankind as a Boot stomping on your face, over and over again"...prachtig! ...what she said... |
|
@Chelman: Ok, duidelijk Goed boek trouwens. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
1984 is geweldig, geniaal boek, ontdekking van de hemel een echte pagina-omdraaier (we gaan de verengelsing van de nederlandse taal bestrijden!!!). Net nog een simpel maar verslavend boekje uitgelezen: de talisman van king en straub, wel oké maar niet fantastisch "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |