|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verzamelalbum van H.P.Lovecraft met o.a. "The Outsider",lekker creepy 19de eeuws getinte horror! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ja naja ik lees alleen vakboeken. En idd Kotler wordt erg veel gebruikt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je beperkt jezelf moedwillig? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben onlangs begonnen in De Wonderlijke Avonturen van Kavalier en Clay van Michael Chabon. Hij is al helemaal toegetakeld van in m'n boekentasje te zitten, dus 't is maar goed dat ie gratis was. Het verhaal? Het ziet er voorlopig goed uit, maar hij is bijlange nog niet uit. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Bezoek van de lijfarts van Per Olav Enquist Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Bezig in het een na laatste deel van De Donkere Toren van King. |
|
quote: Nee, ik houd niet van verhaaltjes. Dan ga ik wel een film kijken, scheelt tijd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Na de Davinci Code en Bernini Mysterie lees ik nu "Het heilige bloed, De heilige graal." Thanx Rajackar erg interesant om te lezen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
kheb van de week asterix en obelix weer eens na al die jaren uit de kast getrokken en gelezen. geweldig |
|
ik lees nu Het vlammende kruis van Diana Gabaldon |
|
quote: Ha bah, dat vindt ik nu 'ns een zaagwijf. Zelf ben ik bezig in Walter Zinzen z'n boek over Mobutu. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Net "The Great Gatsby" uit, door F. Scott Fitzgerald. Geen slecht boek, maar weer o-zoveel te analyseren... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Iets over Raspoetin, Van goden en Mensen -> over Griekse mythologie, Wuthering Heights - Emily Bronte. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De geometrie van de Schepping Deel 1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Doen ze daarin ook aan graancirkels en die Nazca tekeningen? ontopic: gisteren de Bell Jar van Sylvia Plath ontvangen! Nu mee bezig. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 17-11-2004 21:59] Hatsjikidee! |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Op de opleiding engels moeten ze die ook lezen, dus het zal wel een goed boek zijn. (Vriendin van mij doet dat). |
|
Ik lees vanalles. Nu lees ik half de 48 wetten van de macht en helemaal: tegen de heren van de VOC en animal farm voor school, schijnt wel leuk te zijn. |
|
Shakespeare - Hamlet Said El Haji - de dagen van Sjaitan Betsy Uding - Achter Mekka Craig Under - De Familie Bush En Het Huis Saud Bert Corneille - De Koerden tussen Europa en Turkije Joost Jongerden - Het recht op dromen (Ontwikkelingen naar een zelfstandig Koerdistan) F*ck hippies |
|
F.Bordewijk-Bint (leuk!) J.C.Bloem- Media Vita (droevig,mooi!) W.Elsschot- Kaas (leuk!) P.van Ostaijen- Music Hall (vreemd en bijzonder) C.van Bruggen- Eva (saai!) M.Nijhoff- Awater (saai maar wel aardig) Zo, ik studeer Nederlands maar ik vind het niet leuk. Dus tegen mijn zin in elke week boeken lezen |
|
Dan kies je een andere studie. F*ck hippies |
|
Ik weet niet wat ik dan zou moeten gaan doen. Hou ontzettend (maar dan ook echt ontzettend!) van dieren maar ik ben allergisch... |
|
behalve van spinnen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ...maar daar is hij/zij dan weer bang voor Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |