|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Da's inderdaad wel een aardig werk ja. Lekker eind 19e eeuw-negatief, zeg maar... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik ben op dit moment bezig in "Het probleem van een methode", geschreven door Jean-Paul Sartre en in een boekje van Ger Harmsen genaamd "Inleiding tot de geschiedenis". Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: yeah, was inderdaad wel boeiend om te lezen. Interessant ook om het zo vanuit één kant te zien. |
|
Momenteel: Dragoste Bolnavã: schite umoristici door Ion Baiesu. Om m'n Roemeens op peil te houden. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Nog maar een keer weer aan Christiane F begonnen blijft een heersboek. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Die staat bij mij ook in de planning. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Momenteel een boek over de Druiden.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
laatst trouwens ook maar eens de da vinci code gelezen....gaaf boek hoor! ben nu bezig in het bernini mysterie, is van de zelfde schrijver, ook erg spannend.... denk dat k maar weer een paar boeken van Jean M. Auel mee ga slepen naar Mongolie... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Staat genoteerd |
|
Onlangs al Network Security uitgelezen, behoorlijk wat stof "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ben al maanden bezig in het juvenalis dilemma van dan brown. schiet niet echt op. Vind hem ook minder dan die andere 2 boeken van hem Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Interessant boekje, ben nog niet heel ver gevorderd (ik behandel steeds een x aantal hoofdstukken met een vriend van me) maar hij heeft heel aardige en vaak zeer terechte kritiek op voornamelijk hedendaagse (jaren '60 en daarvoor) marxistische analyses. Verder ben ik begonnen aan een ander inleidend werk van Ger Harmsen, namelijk 'natuur, geschiedenis, filosofie'. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hey leuk. Heb ik laatst ook gelezen. Staat hier in den kast. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik heb alle boeken van Dan Brown in 1 dag uitgelezen (1 per dag dus, niet alle 3 in 1 dag..) |
|
Jij hebt teveel vrije tijd |
|
Vanmiddag naar de bieb geweest voor de vakantie. Terry Pratchett - Houzee! (NL) Terry Pratchett - Thief of Time (ENG) Terry Pratchett - The Truth (ENG) Pratchett heerst |
|
Nou, voor school nog "The Catcher in the Rye" gelezen. Was ok, maar als je de analytische shit niet meekrijgt lijkt het op 't eerste zicht een enorm saai, eentonig boek. Wat misschien ook een beetje zo is, literatuur als vermaak beschouwende. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: dat komt omdat zowat alle boeken identiek zijn. |
|
Nu bezig met Erich Marie Remarque - Geen nieuws van het westelijk front Hierna op verzoek van mijn vriendin aan de da vinci code gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ehh.. bergtochten in Noorwegen, ben al op 1/3 Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
op het moment alleen wat vak literatuur. dingen over gebaren taal (thanx to mayo) en dingen over type kinderen en verschillende benaderingstheorieen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Momenteel bezig met "The Day After Tomorrow" van Allan Folsom. (NEE, niet die waarvan de film is gemaakt) Imagination is more important than knowledge... |
|
Momenteel Dreamcatcher van Stephen King. Even geen fantasy aan m'n hoofd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
nu t laatste deel van de donkere toren cyclus "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |