IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-10-2004 18:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de nieuwe Enslaved genaamd ISA heeft het licht gezien bij Tabu records.

Op het eerste gehoor klinkt het wat minder experimenteel en progressief als op Below The Lights en Monumension.

De plaat is duisterder en minder eclectisch, maar wel met een transparante productie en lekker drumgeluid. Niet dat alle experimentele trucjes over boord zijn gezet, maar het ligt er allemaal niet zo dik bovenop.

Tien nummers varierend van 3:46 tot 11:58 met een totale lengte van 51 minuten.

Uitschieter voor mij is nummer acht, een instrumentale midtempo beuker!

Verwacht in NL; o.a. Do. 17 Februari Doornroosje

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 06-03-2006 9:31]


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-10-2004 18:48 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ben benieuwd. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze met een nieuwe cd bezig waren. Wie drumt er nu trouwens?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-10-2004 18:50 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht


Klinkt niet verkeerd. Ben benieuwd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-10-2004 19:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hey, dat is leuk nieuws. eens even op zoek maar...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-10-2004 19:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 18:48 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik ben benieuwd. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze met een nieuwe cd bezig waren. Wie drumt er nu trouwens?


Drums: Freddy Bolsø

denk ik dan maar...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2004 19:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hmmm...Displeased heeft het pas in November.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-10-2004 22:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 19:57 schreef Chelman het volgende:
Hmmm...Displeased heeft het pas in November.

WTF DAT IS NOG 8 DAGEN!!! ACHT!



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-10-2004 22:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 18:37 schreef Spirit In Black het volgende:
de nieuwe Enslaved genaamd ISA heeft het licht gezien bij Tabu records.

Op het eerste gehoor klinkt het wat minder experimenteel en progressief als op Below The Lights en Monumension.

De plaat is duisterder en minder eclectisch, maar wel met een transparante productie en lekker drumgeluid. Niet dat alle experimentele trucjes over boord zijn gezet, maar het ligt er allemaal niet zo dik bovenop.




ai ik vind Enslaved alleen leuk door Below the lights (het progersieve dus)... ik wacht af.

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-10-2004 22:17]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-10-2004 22:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 22:15 schreef Tormented soul het volgende:
ai ik vind Enslaved alleen leuk door Below the lights (het progersieve dus)... ik wacht af.


dat progressieve element trekt mij ook meer, maar toch hoor je het op die nieuwe plaat wel terug.

Kan er alleen na drie luisterbeurten nog geen vinger op leggen....het is meer verweven met de origine van Enslaved.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 10:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hey, de nieuwe Enslaved? Mooi. Deze Band heeft mij persoonlijk nog nooit teleurgesteld met hun cd's. Ik heb dan ook zeer hoge verwachtingen (hun vorige cd was moeiteloos cd van het jaar bij mij). Die nieuwe wordt dus ook blind aangeschaft, en ik moet hun DVD ook nog te pakken zien te krijgen trouwens.


natassja
Usericon van natassja
Posted 25-10-2004 13:43 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

zijn er echt nog mensen die enslaved nog goed vinden na blodhem?

tering


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-10-2004 13:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zeker wel! Afhankelijk van mijn gemoedstoestand, de stand van Mercurius ten opzichte van de poolster en het groeistadium van de Noorse eik kan ik erg genieten van zowel Eld als Monumensium als Mardraum, om maar wat te noemen. Maakt niet uit wat deze heren doen, het is kwalitatief altijd prima in orde en onderhoudend!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2004 13:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 13:43 schreef natassja het volgende:
zijn er echt nog mensen die enslaved nog goed vinden na blodhem?

tering

Ja.

Maar van een bijstandstrekkende tienermoeder zou ik inderdaad geen waardering voor e nieuwe Enslaved verwachten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


natassja
Usericon van natassja
Posted 25-10-2004 13:52 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 13:48 schreef Chelman het volgende:
Ja.

Maar van een bijstandstrekkende tienermoeder zou ik inderdaad geen waardering voor e nieuwe Enslaved verwachten.




volhouden


natassja
Usericon van natassja
Posted 25-10-2004 13:55 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 13:48 schreef Mark het volgende:
Zeker wel! Afhankelijk van mijn gemoedstoestand, de stand van Mercurius ten opzichte van de poolster en het groeistadium van de Noorse eik kan ik erg genieten van zowel Eld als Monumensium als Mardraum, om maar wat te noemen. Maakt niet uit wat deze heren doen, het is kwalitatief altijd prima in orde en onderhoudend!



moet je de spilt met emperor eens luisteren
dan wil je echt geen nieuwe enslaved meer hoor


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-10-2004 14:02 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 13:55 schreef natassja het volgende:
moet je de spilt met emperor eens luisteren
dan wil je echt geen nieuwe enslaved meer hoor


Jawel hoor.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-10-2004 14:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Kent iemand de grap van Enslaved die zou komen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 14:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 14:05 schreef Y Draig Goch het volgende:
Kent iemand de grap van Enslaved die zou komen?

ja, ik ben erin getrapt, zelfs

vorig jaar met Burgerweeshuis


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2004 14:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 13:43 schreef natassja het volgende:
zijn er echt nog mensen die enslaved nog goed vinden na blodhem?

tering


Sterker nog, ze zijn alleen maar beter geworden.

quote:
Op 25 oktober 2004 14:05 schreef Y Draig Goch het volgende:
Kent iemand de grap van Enslaved die zou komen?


Ben ik van op de hoogte
Er staat ook verwacht...overigens staan er drie optredens in de planning, 15, 16 en 17 februari.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 14:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 13:55 schreef natassja het volgende:
moet je de spilt met emperor eens luisteren
dan wil je echt geen nieuwe enslaved meer hoor


Jawel. Enslaved is alleen maar gegroeid en een van de meest onderschatte band aller tijden.
Ik hoop maar dat ze rap komen want dan ga ik lekker vooraan staan bangen.

Emperor daarentegen, dat is pas een kutband geworden.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 25-10-2004 14:53 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 25 oktober 2004 14:26 schreef Spirit In Black het volgende:
Sterker nog, ze zijn alleen maar beter geworden.





nee


Je kan me de bout hachelen!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2004 14:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 14:53 schreef Legatius het volgende:
nee


als ik je profiel zo bekijk, dan zou dat in jouw geval aardig kunnen kloppen!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-10-2004 14:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 oktober 2004 14:19 schreef ZelThoR het volgende:
ja, ik ben erin getrapt, zelfs

vorig jaar met Burgerweeshuis


En Graspop niet te vergeten.

quote:
Op 25 oktober 2004 14:26 schreef Spirit In Black het volgende:
Ben ik van op de hoogte
Er staat ook verwacht...overigens staan er drie optredens in de planning, 15, 16 en 17 februari.


Waar zijn die andere geplande optredens dan? Misschien komt die grap ook dichterbij huis.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


natassja
Usericon van natassja
Posted 25-10-2004 15:36 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 14:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Jawel. Enslaved is alleen maar gegroeid en een van de meest onderschatte band aller tijden.
Ik hoop maar dat ze rap komen want dan ga ik lekker vooraan staan bangen.

Emperor daarentegen, dat is pas een kutband geworden.


emperor is nooit wat geweest
en enslaved is niet meer


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 25-10-2004 15:43 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 25 oktober 2004 14:57 schreef Spirit In Black het volgende:
als ik je profiel zo bekijk, dan zou dat in jouw geval aardig kunnen kloppen!


Als je dat maar weet.


Je kan me de bout hachelen!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-10-2004 1:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Pfft, weeral de ouwe garde tegen die dat wat anders zijnj gaan doen. Sommigen maken zichzelf ronduit belachelijk met nieuwe richtingeb, da's waar. Enslaved is daar echter wel in geslaagd. Mara van de andere kant zie ik ook graag dat er nog bands zijn die volop ouderwetse BM ophoesten...zolang het maar kwaliteit heeft en ik het kan waarderen zal het mij braadsosies wezen wat die band vroeger deed, zolang ze maar niet per sé wild rondspringen om trends na te huppellen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen