IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-07-2010 15:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2010 14:56 schreef Black Jew het volgende:
die gast van slechtvalk rookt waarschijnlijk Marlboro Light.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2010 16:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2010 14:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is die cd-titel ironisch bedoeld oid? Je cd 'Odin's true ethics' noemen, maar wel even latijn gebruiken?

Klinkt gewoon gaver --> theater. Daarbij is het spiritualisme wat door lijkt te schijnen bij Enslaved sowieso een aparte combinatie van Noorse mythologie, natuurshit, new-age en Tolkien. Wat dat betreft kan het prima
quote:
Op 20 juli 2010 14:36 schreef Argh het volgende:
Haha dus black metal heeft er in principe voor gezorgd dat die slechtvalk dude nu een gristen is!

Het lijkt geen kerklatijn te zijn, hè
quote:
Op 20 juli 2010 14:40 schreef spectre het volgende:
Ik probeer het elke keer wel, dat is toch ook wat waard

Dat is zeker wat waard, maar als je er negatief ingaat is de kans groter dat je het ook niet gaat waarderen omdat de negatieve punten dan extra opvallen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-07-2010 19:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2010 16:29 schreef ZelThoR het volgende:
Klinkt gewoon gaver --> theater. Daarbij is het spiritualisme wat door lijkt te schijnen bij Enslaved sowieso een aparte combinatie van Noorse mythologie, natuurshit, new-age en Tolkien. Wat dat betreft kan het prima




Er mist een streepje onder de v van 'gaver'.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2010 14:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Trouwens, ben ik de enige die het krom vindt dat de nieuwe cd 'Odin's ware ethiek' heet, en ze vervolgens Slechtvalk van religieus gepreek beschuldigen?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-07-2010 14:20]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2010 14:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zouden ze het religieus bedoelen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2010 14:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Geen idee, maakt het wat uit? Die gasten van Slechtvalk is ook niks gevraagd .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2010 14:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Weet ik niet, ik vind het sowieso nogal onoverzichtelijk het hele verhaal Maar één kant gehoord, helaas.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-07-2010 14:32 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Achja, ik ga sowieso wel naar de Kade .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2010 14:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Slet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-08-2010 23:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier kan je samples van elk nummer van de nieuwe plaat streamen:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003ZY259W/ref=dm_sp_alb?ie=UTF8&qid=1282166955&sr=8-1

Klinkt nu al super


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-08-2010 23:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Klinkt fucking goed! SIKED!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2010 0:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het blijven samples, moeilijk. Eerste indruk is dat het vooral behoorlijk metal klinkt. Ik doe nog even moeilijk en wacht af.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-08-2010 0:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 0:06 schreef M. het volgende:
Eerste indruk is dat het vooral behoorlijk metal klinkt.
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben bij een metalband.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-08-2010 0:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eerste hele voorzichtige indruk (kunt vrij weinig met dit soort clips) is dat-ie wel weer wat rauwer en harder is dan de vorige. Ben in elk geval benieuwd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-08-2010 0:14 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Ik denk dat Dwaal bedoelt dat het wat overgeproduceert is. Maar ik roep maar wat zonder het gehoord te hebben.
Even luisteren.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2010 0:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat ik bedoelde, was dat ik de samples relatief "metal" vond klinken ten opzichte van Vertebrae, RUUN en Isa, that's all. Ik hoor het wel, straks .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-08-2010 0:18 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Ik heb geen materiaal van Enslaved gehoord sinds Mardraum. Dus ik kan er niet echt over meepraten.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-08-2010 0:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 0:18 schreef Heidenkloon het volgende:
Ik heb geen materiaal van Enslaved gehoord sinds Mardraum. Dus ik kan er niet echt over meepraten.
Daarna ging het meer de progressieve rock-kant op. Je bent gewaarschuwd.

Samples van de nieuwe klonken mij bekend in de oren, alsof ik het al eerder van Enslaved gehoord heb. Afwachten maar.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-08-2010 0:24 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Klinken leuk die samples, Mardraum vond ik toendertijd iets te "kloterig" met veel gepiemel met riffjes enzo, ik wil het woord pretentieus nog net niet gebruiken. Toen ben ik afgehaakt.
Dit klinkt nog steeds niet echt als mijn ding. Maar zeker niet slecht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-08-2010 0:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Mja, ik vind de laatste CD's van Enslaved sowieso wat veel van hetzelfde. Vooral bij Isa en RUUN had ik dat. Erg gave band, hoor, toffe platen ook, maar toch wat weinig indeeen en dat dan verpakken als progressief..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-08-2010 0:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Vermakelijk 'relletje' hierboven, heb ik helemaal gemist.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 20-08-2010 0:32]


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-08-2010 0:34 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Ramptoerist.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-08-2010 0:35 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 0:34 schreef Heidenkloon het volgende:
Ramptoerist.


Je maakt mij niet wijs dat dat gedoe allemaal géén glimlach op jouw gelaat tovert.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-08-2010 0:39 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Het boeit me eigenlijk helemaal geen ene flikker. Ik vind het allemaal maar een stel fags die met hun tasjes lopen te meppen en aan elkaars haren trekken om wie de Grootse-Gay-van-Het-Jaar-trofee mee naar huis mag nemen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-08-2010 0:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2010 0:24 schreef Heidenkloon het volgende:
Klinken leuk die samples, Mardraum vond ik toendertijd iets te "kloterig" met veel gepiemel met riffjes enzo, ik wil het woord pretentieus nog net niet gebruiken. Toen ben ik afgehaakt.
Dit klinkt nog steeds niet echt als mijn ding. Maar zeker niet slecht.


Mardraum is best gaaf. Het openingsnummer is wat mij betreft zelfs het beste wat ze ooit geschreven hebben, fucking briljant.

Ik heb ze gevolgd tot en met Below The Lights, vanaf ISA ben ik afgehaakt. ISA, Ruun en Vertebrae... muzikaal wel okay, maar het doet me op zich helemaal niks.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen