|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Yep, al een tijdje in mijn bezit...erg gafe DVD Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zag hem vorige week in de winkel liggen. Maar ja, je weet hoe dat gaat met arme studenten... |
|
quote: En? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: DVDrip maakt er steeds gigantische bestanden van. Als iemand me een tip geeft voor een beter programma... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Oja, vanmorgen de nieuwe plaat, RUUN, een paar keer geluisterd. Welaan dan, wie ISA goed vond, mag op zijn beide oren slapen. Hun stijl is weer een stapje dichter bij de perfectie gekomen. Ik ben verslaafd aan afsluiter "Heir To The Cosmic Seed". Geniale epiek! Geniaal, zeg ik u! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wanneer is de officiële release datum? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ergens in mei, me dunkt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Eerste nummer lijkt de fucking Foo Fighters wel... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Van een manke vergelijking gesproken... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mank of niet, de accoordenschema's zijn behoorlijk identiek aan die van Grohl. Gitaargeluid ook. -EDIT- Rest van de plaat bepaald niet, overigens. [Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 23-03-2006 13:32] "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Is dies ein torrent oder etwas? @CU: Bedankt voor het proberen, ik heb helaas verder geen tips. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb hem al, gooi hem wel even in mijn shares. (smb://herwinw). Ik neem aan dat je daar vanuit de stad bij kunt? |
|
quote:Gezien ik internet abo via de UT/SNT heb, kan ik daar prima bij, ja. Nou ja, misschien niet via die Samba link, maar ik kan gewoon de gebruikelijke clients gebruiken. Ik heb ook al behoorlijk van je lopen leeche, [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-03-2006 16:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmm... ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd, luister nu nog maar 2e nummer en ik moet hem natuurlijk vaker luisteren, maar me eerste indruk is niet het gene wat ik verwacht had. ISA vind ik sterker tot nu toe. |
|
dat eerste nr is gaaf verdomme! vooral nu zo met het zonnetje buiten enzo haha! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Van wie kan ik RUUN leechen, pretty pretty please Het zal je moeder maar wezen... |
|
op kerrazy torrent al gekeken? daar zal die heus nog wel aangeboden worden. . |
|
Ik had er gisteravond blijkbaar overheen gekeken, iets met bier enzo. http://www.kerrazy-torrents.net/index.php?showtopic=57861&hl=enslaved |
|
Ah oke, my bad..dank u Het zal je moeder maar wezen... |
|
Na een tweede luisterbeurt vind ik hem toch beter worden. Nog vaker luisteren dus. |
|
hm een vergelijking met foo fighters heerst wel. blijkt maar dat ik ze te lang niet gehoord en gevolgd heb. na dat paarse legging gelach op xmass 2000 niet meer serieus durven nemen, niet echt mn muziek ook (voor men weer gaat miepen dat ik alleen op die legging oordeel hehe) maar iets anders dan de yggdrasil demo dus? Je moeder. |
|
De link met Isa is wel makkelijk te leggen, toch vind ik dit album nog wat softer overkomen. Maar het luistert wel lekker weg, en is zeker niet slecht. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Heel anders. Tenminste, heb Yggdrasil lang niet meer geluisterd (die staat toch op die split met Sayricon - The Forest is my Throne?), maar wel verschil, iig met Eld. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |