|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
*dubbel post* [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-02-2005 15:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind hem veel beter dan Below the Lights en ook dan Monumension. Hoe vaker ik hem luister, hoe beter hij wordt. Voor mij absoluut dè release van 2004. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tja, Beter dan Below the Lights... Moeilijk te zeggen. dat vind ik juist een van hun betere platen. Monumensum draai ik juist véél minder. Jammer dat ze waarschijnlijk nooit meer een album als 'Eld' zullen maken in ieder geval. |
|
Isa is echt een geweldig album. Naast Eld absoluut mijn favoriete Enslaved album. Ik mis de razernij van hun oude werk wel. Maar Isa heeft gewoon zoveel instrument-beheersing, sfeer, progressieve elementen en kracht dat ik bereid ben om die razernij even te vergeten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Van het nummer Violet Dawning kan ik niet genoeg krijgen. De rest van de cd vind ik nog steeds maar 'moah'. Gelukkig klinkt ISA live wel een heel stuk lekkerder dan op cd. Dat dan weer wel... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Trouwens, dat gedoe met hun website heeft ook een nieuwe wending aangenomen. Nu bestaat hij simpelweg plots niet meer. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: mooi he ze zullen wel gedacht hebben, het is het een of het ander; touren of de webspace betalen... edit: er schijnt ook een promovideo voor ISA te zijn (de track), iemand die ooit gezien? edit2: true, grim, necro and evil frostbitten fishing! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-03-2005 12:05] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
He, da's in de haven van Bergen. Vond het maar saai om daar te vissen hahaha. Vind het trouwens overal saai om te vissen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-03-2005 12:18] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vissen is dan ook megasaai The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vissen is het mooiste dat er is. Uren lang liggen slapen en dat nog sport noemen ook. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nou, als je zoiets moet binnenhalen ben je best wel even bezig: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-03-2005 13:10] |
|
Voorlopig mijn nummer 1 release dit jaar! |
|
quote: Hehe, geef mij dan maar liever een dambord of een kruiswoordpuzzel. Hoef ik tenminste niet mijn huis uit om te sporten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:En in de regen en kou buiten te zitten... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jeps, hij staat/stond hier: http://www.digitalmetal.com/Enslaved/enslaved_isa_candlelightusa.wmv Superknappe clip, maar voorlopig werkt de URL niet meer... Try again... [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 02-03-2005 18:48] |
|
die nieuwe van Enslaved is echt ontieglijk goed(even als de voorganger). Enslaved is dan ook een van de beste (en toch wel ondergewaardeerde) bands die er rondlopen. Nu nog die DVD zien te scoren. (en gaan uithuilen omdat ik ze live heb gemist). |
|
Ze spelen op Graspop deze zomer. |
|
Net als vorig jaar? Het was trouwens volgens mij al een tijdje bekend. Het is namelijk één van mijn plusargumenten voor Graspop van mijn dilemma of ik nou naar Wacken of Graspop ga dit jaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb sinds gisteren Vikingligr Veldi / Hordanes Land in mijn bezit en ik snap nu al helemaal niet meer waar het probleem met Isa ligt. Het is me nu wel duidelijk dat Enslaved nooit een band is geweest die standaard black metal heeft gemaakt. Dat merk je vooral als je Vikingligr Veldi luistert. Lange, instrumentale stukken, onconventionele gitaar en keyboard partijen en progressieve opbouw van nummers. Zoveel verschilt dit werk helemaal niet van de muziek op Isa. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het nummer 'Return to Yggdrasill' is werkelijk een trip. |
|
Ze zijn allen super... |
|
Ik vind al hun albums net dat ietsje missen om ze echt goed te vinden. mvg wk10 |
|
quote:Ben ik het helemaal mee eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Idem Ik zie de hele tijd geklaag over hoe het na Eld en Blodhemn niet meer de moeite waard is, maar als ik Blodhemn naast Below the Light of Isa zet dan hoor ik qua nummers en sfeer echt niet zo'n enorme omslag. Alleen Monumension klinkt naar mijn gevoel wat anders dan de meeste Enslaved werken. Maar om vanwege één album al het navolgende werk meteen maar af te schrijven vind ik nogal simpel. Enslaved is en blijft gewoon een magistrale band! Zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |