|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1... helaas! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hij is te gek bonkie, wat meer tijd geven komt het helemaal goed! |
|
Idd, groeiplaat.... en een hele mooie groeiplaat zelfs! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeker waar. Ik vind hem ondertussen nog beter dan Isa en Ruun, denk ik |
|
Ik vind 'm tot nu toe een beetje tegenvallen. Geef mij maar Ruun en Isa. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nou die ga ik jou mooi niet geven, je koopt ze zelf maar... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hoe is trinacria? heeft het wat van enslaved weg? |
|
quote: aanrader, maar nog grotere aanrader is Emancer!!!! signature |
|
quote: Ja, al lijkt het niet op Enslaved, maar Emancer is inderdaad al vele albums lang een superband die super-ondergewaardeerd wordt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Cool filmpje! |
|
quote: geweldig om zo'n band in een 5 uur show-achtige omgeveing gas ziet geven. Publiek lijkt onverstoorbaar te genieten.... |
|
Vooral onverstoorbaar idd lekker suf ziet het eruit. |
|
Nieuwe plaat is echt heel erg fijn Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Ik hoop hem vandaag te krijgen. Wilde hem vorige week kopen, was het uitverkocht Over een maandje naar het concert! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-10-2008 12:53] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ahhaha dat filmpje jah.. ik had het hier op tv gezien. Zit ik hier rustig tv te kijken zap ik ineens langs Enslaved.. Die mensen bij wie ik in woon.. oh dus van dat soort muziek hou je dus Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Baan kwijt nu? De komende dagen maar even opletten of je weggehouden wordt bij de kinderen en of er meer crucifixen in huis hangen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-10-2008 13:02] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
valt mee. Ze vroegen alleen of ik selectief wilde zijn met het gebruik van Noors talige teksten wanneer de kinderen thuis zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gaaf filmpje! Het publiek zit er alleen wel bij als een stel zoutzakken. |
|
Leuk filmpje! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Ik vind de nieuwe cd muzikaal zeer sterk, enkel de zang haalt het geheel naar beneden. Hij klinkt zo geforceerd en uitgeblust... |
|
Zit hem nu voor het eerst te luisteren en klinkt tot nu toe veelbelovend, al zal het nog wel wat luisterbeurten nodig hebben. Klein minpuntje tot dusverre vind ik dat de cleane stukken wel heel erg overheersend aanwezig beginnen te zijn, maar groot pluspunt zijn de soms bijna Pink Floydiaanse gitaarstukken (bijv in Ground) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |