|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben benieuwd. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze met een nieuwe cd bezig waren. Wie drumt er nu trouwens? |
|
Klinkt niet verkeerd. Ben benieuwd. |
|
hey, dat is leuk nieuws. eens even op zoek maar... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Drums: Freddy Bolsø denk ik dan maar... |
|
Hmmm...Displeased heeft het pas in November. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: WTF DAT IS NOG 8 DAGEN!!! ACHT! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ai ik vind Enslaved alleen leuk door Below the lights (het progersieve dus)... ik wacht af. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-10-2004 22:17] |
|
quote: dat progressieve element trekt mij ook meer, maar toch hoor je het op die nieuwe plaat wel terug. Kan er alleen na drie luisterbeurten nog geen vinger op leggen....het is meer verweven met de origine van Enslaved. |
|
Hey, de nieuwe Enslaved? Mooi. Deze Band heeft mij persoonlijk nog nooit teleurgesteld met hun cd's. Ik heb dan ook zeer hoge verwachtingen (hun vorige cd was moeiteloos cd van het jaar bij mij). Die nieuwe wordt dus ook blind aangeschaft, en ik moet hun DVD ook nog te pakken zien te krijgen trouwens. |
|
zijn er echt nog mensen die enslaved nog goed vinden na blodhem? tering |
|
Zeker wel! Afhankelijk van mijn gemoedstoestand, de stand van Mercurius ten opzichte van de poolster en het groeistadium van de Noorse eik kan ik erg genieten van zowel Eld als Monumensium als Mardraum, om maar wat te noemen. Maakt niet uit wat deze heren doen, het is kwalitatief altijd prima in orde en onderhoudend! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja. Maar van een bijstandstrekkende tienermoeder zou ik inderdaad geen waardering voor e nieuwe Enslaved verwachten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: volhouden |
|
quote: moet je de spilt met emperor eens luisteren dan wil je echt geen nieuwe enslaved meer hoor |
|
quote: Jawel hoor. |
|
Kent iemand de grap van Enslaved die zou komen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja, ik ben erin getrapt, zelfs vorig jaar met Burgerweeshuis Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sterker nog, ze zijn alleen maar beter geworden. quote: Ben ik van op de hoogte Er staat ook verwacht...overigens staan er drie optredens in de planning, 15, 16 en 17 februari. |
|
quote: Jawel. Enslaved is alleen maar gegroeid en een van de meest onderschatte band aller tijden. Ik hoop maar dat ze rap komen want dan ga ik lekker vooraan staan bangen. Emperor daarentegen, dat is pas een kutband geworden. |
|
quote: nee Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: als ik je profiel zo bekijk, dan zou dat in jouw geval aardig kunnen kloppen! |
|
quote: En Graspop niet te vergeten. quote: Waar zijn die andere geplande optredens dan? Misschien komt die grap ook dichterbij huis. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: emperor is nooit wat geweest en enslaved is niet meer |
|
quote: Als je dat maar weet. Je kan me de bout hachelen! |
|
Pfft, weeral de ouwe garde tegen die dat wat anders zijnj gaan doen. Sommigen maken zichzelf ronduit belachelijk met nieuwe richtingeb, da's waar. Enslaved is daar echter wel in geslaagd. Mara van de andere kant zie ik ook graag dat er nog bands zijn die volop ouderwetse BM ophoesten...zolang het maar kwaliteit heeft en ik het kan waarderen zal het mij braadsosies wezen wat die band vroeger deed, zolang ze maar niet per sé wild rondspringen om trends na te huppellen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |