|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Lekker plaatje hoor, de atmosfeer is wel absoluut aanwezig! en de foo fighters vergelijking gaat zeker wel op |
|
Overbodig om te zeggen maar Ruun is goed Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Absoluut. Draait al twee dagen rondjes en hij bevalt mij zelfs vele malen beter dan Isa. |
|
FUCK! SHIT! BLUUURGHH! KICK! Wat is die nieuwe plaat van Enslaved toch lekker headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
net de nieuwe Ruun gehoord suuuper wel een braaf geluid, maar ongelofelijk sferisch!! signature |
|
Uitermate benieuwd naar de nieuwe plaat, maar ik heb tot dusverre nog geen zaak gevonden waar ze hem verkopen. aaargh! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: http://elcheapo.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=cd&theme=elcheapo&artiest=enslaved&titel=ruun&media=cd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, ben bang dat het daar inderdaad wel van zal moeten komen. Ik koop eigenlijk nooit CDs via het internet, maar goed, nieuwe situaties vragen om nieuwe maatregelen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik deed het eerst ook niet, maar als je helemaal afhankelijk bent van analoge winkels kan het toch erg lang duren elke keer. Zeker met metal CD's. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Morgen krijg ik eindelijk de nieuwe CD en LP thuis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mart heeft me laatst een MP3tje gestuurd en klonk erg fijn ja "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat een mooie plaat is het geworden. Perfecte opvolger van "Isa" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ik ben erg benieuwd...krijg deze week de cd binnen |
|
nieuwe plaat te beluisteren via www.vpro.nl 3voor12 luisterpaal |
|
oei dit klinkt erg goed! hoor er naast foo fighters ook wat klimt1918 in vind alleen de zang er niet echt bij passen edit: luister nu verder en toch eigenlijk minder gaaf dan het begin. zit lekker gitaarwerk in maar die krijs irriteert me mateloos, hier hoort alleen cleane zang bij of af en toe en uitschieter ala kurt cobain ofzo. nee, het is nog even wennen. misschien een groeiplaat en dat klimt1918 neem ik ook terug, dat was alleen in het begin van het eerste nummer [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-05-2006 16:05] Je moeder. |
|
Ik ga'm zeker beluisteren. Stigma wees mij er van de week weer eens op hoe geniaal Enslaved is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zeker, naar mate je de plaat vaker hoort word 'ie elke keer beter en beter. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klopt, hoe meer je het nieuwe album hoort hoe beter 'ie wordt. Net als Isa. Prachtig album. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Het heeft een aantal luisterbeurten geduurd voor dat ik RUUN op waarde kon schatten, maar ik ben nu van mening dat dit toch wel het beste Enslaved album tot nu toe is. Alles klopt gewoon, sterke riffs, goede songs, voldoende afwisseling, gevarieerde zang en een sterke productie |
|
Met Isa en Ruun heb ik Enslaved opnieuw in mijn hart gesloten. Want na Isa klinkt ook Ruun weer geweldig. Grappig genoeg vind ik Enslaved tegenwoordig meer black metal klinken dan ooit. Tegenwoordig werkt men met een kraakheldere productie (echt geweldig!) en wat psychedelische invloeden, maar hun muziek klinkt donkerder dan ooit, de riffs zijn hypnotiserend en de growls zijn zo'n beetje de smerigste die er in de hele black metal scene te vinden zijn. Ik kan me best voorstellen dat de old school fans Enslaved tegenwoordig niks meer vinden maar toch heeft de band nog meer dan genoeg te bieden voor de black metal fan. Tenzij je natuurlijk alleen maar naar rauwe shit kunt luisteren. De sfeer die Enslaved tegenwoordig neerzet is echt totaal uniek. Als ik naar Isa of Ruun luister dan kan ik de doorrookte blokhutten en de kampvuren bijna ruiken. Men gaat veel dieper in op het vicking concept dan de meeste andere bands. Bij Enslaved is het woord "vicking" een filosofie geworden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Qua muziek misschien niet helemaal meer te vergelijken met top-albums als Frost en Eld, maar elk nummer is wel van zo'n torenhoge kwaliteit dat ik dit langzaam het beste Enslaved album tot nu toe aan het vinden ben! Onwaarschijnlijk goed! Deze gaat zeer waarschijnlijk hoog in mijn jaarlijst eindigen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Beste. Band. Ooit. Klaar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=793131302 Video voor "Path to Vanir" ... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Knappe video. Ben erg te spreken over dat nummer en zal de cd asap aanschaffen. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |