IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina | Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 24-03-2006 14:44 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Lekker plaatje hoor, de atmosfeer is wel absoluut aanwezig!

en de foo fighters vergelijking gaat zeker wel op



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-03-2006 14:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 maart 2006 14:25 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Heel anders.
Tenminste, heb Yggdrasil lang niet meer geluisterd (die staat toch op die split met Sayricon - The Forest is my Throne?), maar wel verschil, iig met Eld.


ja die ja


Je moeder.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 25-03-2006 11:21 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Overbodig om te zeggen maar Ruun is goed


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 30-03-2006 23:43 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2006 11:21 schreef hellhun het volgende:
Overbodig om te zeggen maar Ruun is goed


Absoluut. Draait al twee dagen rondjes en hij bevalt mij zelfs vele malen beter dan Isa.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-04-2006 22:38 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

FUCK! SHIT! BLUUURGHH! KICK!

Wat is die nieuwe plaat van Enslaved toch lekker


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2006 19:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net de nieuwe Ruun gehoord

suuuper
wel een braaf geluid, maar ongelofelijk sferisch!!


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-05-2006 11:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uitermate benieuwd naar de nieuwe plaat, maar ik heb tot dusverre nog geen zaak gevonden waar ze hem verkopen. aaargh!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-05-2006 11:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 11:55 schreef Mark het volgende:
Uitermate benieuwd naar de nieuwe plaat, maar ik heb tot dusverre nog geen zaak gevonden waar ze hem verkopen. aaargh!

http://elcheapo.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=cd&theme=elcheapo&artiest=enslaved&titel=ruun&media=cd


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-05-2006 12:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, ben bang dat het daar inderdaad wel van zal moeten komen. Ik koop eigenlijk nooit CDs via het internet, maar goed, nieuwe situaties vragen om nieuwe maatregelen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-05-2006 12:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:02 schreef Mark het volgende:
Ja, ben bang dat het daar inderdaad wel van zal moeten komen. Ik koop eigenlijk nooit CDs via het internet, maar goed, nieuwe situaties vragen om nieuwe maatregelen.

Ik deed het eerst ook niet, maar als je helemaal afhankelijk bent van analoge winkels kan het toch erg lang duren elke keer. Zeker met metal CD's.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 20:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Morgen krijg ik eindelijk de nieuwe CD en LP thuis


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 20:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Mart heeft me laatst een MP3tje gestuurd en klonk erg fijn ja


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-05-2006 17:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een mooie plaat is het geworden. Perfecte opvolger van "Isa"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 18-05-2006 9:59 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik ben erg benieuwd...krijg deze week de cd binnen


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-05-2006 15:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

nieuwe plaat te beluisteren via www.vpro.nl 3voor12 luisterpaal


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2006 15:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oei dit klinkt erg goed!

hoor er naast foo fighters ook wat klimt1918 in

vind alleen de zang er niet echt bij passen

edit: luister nu verder en toch eigenlijk minder gaaf dan het begin. zit lekker gitaarwerk in maar die krijs irriteert me mateloos, hier hoort alleen cleane zang bij of af en toe en uitschieter ala kurt cobain ofzo. nee, het is nog even wennen. misschien een groeiplaat

en dat klimt1918 neem ik ook terug, dat was alleen in het begin van het eerste nummer

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-05-2006 16:05]


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2006 17:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ga'm zeker beluisteren. Stigma wees mij er van de week weer eens op hoe geniaal Enslaved is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2006 17:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zeker, naar mate je de plaat vaker hoort word 'ie elke keer beter en beter.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-05-2006 18:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Klopt, hoe meer je het nieuwe album hoort hoe beter 'ie wordt. Net als Isa.

Prachtig album.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 28-05-2006 14:04 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Het heeft een aantal luisterbeurten geduurd voor dat ik RUUN op waarde kon schatten, maar ik ben nu van mening dat dit toch wel het beste Enslaved album tot nu toe is. Alles klopt gewoon, sterke riffs, goede songs, voldoende afwisseling, gevarieerde zang en een sterke productie


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-06-2006 21:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Met Isa en Ruun heb ik Enslaved opnieuw in mijn hart gesloten. Want na Isa klinkt ook Ruun weer geweldig. Grappig genoeg vind ik Enslaved tegenwoordig meer black metal klinken dan ooit. Tegenwoordig werkt men met een kraakheldere productie (echt geweldig!) en wat psychedelische invloeden, maar hun muziek klinkt donkerder dan ooit, de riffs zijn hypnotiserend en de growls zijn zo'n beetje de smerigste die er in de hele black metal scene te vinden zijn.

Ik kan me best voorstellen dat de old school fans Enslaved tegenwoordig niks meer vinden maar toch heeft de band nog meer dan genoeg te bieden voor de black metal fan. Tenzij je natuurlijk alleen maar naar rauwe shit kunt luisteren.

De sfeer die Enslaved tegenwoordig neerzet is echt totaal uniek. Als ik naar Isa of Ruun luister dan kan ik de doorrookte blokhutten en de kampvuren bijna ruiken. Men gaat veel dieper in op het vicking concept dan de meeste andere bands. Bij Enslaved is het woord "vicking" een filosofie geworden.




I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-06-2006 0:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Qua muziek misschien niet helemaal meer te vergelijken met top-albums als Frost en Eld, maar elk nummer is wel van zo'n torenhoge kwaliteit dat ik dit langzaam het beste Enslaved album tot nu toe aan het vinden ben! Onwaarschijnlijk goed!

Deze gaat zeer waarschijnlijk hoog in mijn jaarlijst eindigen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-06-2006 11:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Beste. Band. Ooit.

Klaar


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-06-2006 20:06 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht



Member of the iso-betawuste crew!!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-06-2006 20:59 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Knappe video. Ben erg te spreken over dat nummer en zal de cd asap aanschaffen.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen