|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
RUUN is beter, maar ISA bevat meer ijs. Voor als het écht te warm is dus.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Doe mij maar Ruun. Op beide staan ijzersterke songs, helemaal in dezelfde stijl. Maar het geluid op Ruun is wereldklasse, terwijl de drums op Isa sucken. |
|
Precies en daarbij vind ik de songs op RUUN ook nog net wat sterker . |
|
RUUN (Isa is alsof je Enslaved door een kussen heen luistert.) [Dit bericht is gewijzigd door Nioth Korgai op 14-07-2006 10:47] |
|
Isa heb ik wel, vind ik erg lekkere deuntjes op staan, maar Ruun ken ik nog niet echt. Heb vaag wat gehoord, maar nog niet echt de tijd voor genomen. Maar eens doen dan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dag Miriam! |
|
quote: Ik snap dat echt niet zeg, dat "gezeik" nu op eens over ISA ISA past qua productie, geluid én nummers beter bij de eerdere albums dan RUUN, hoe kan het dan zijn dat je met ISA Enslaved door een kussen luistert? Zelfs t.o.v. RUUN vind ik de productie van ISA niet onderdoen, hij is gewoon anders! Zitten natuurlijk onvolkomenheden in, maar dat heeft RUUN net zo hard, en volgens mij zijn die ook meer te wijten aan smaakverschilen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hey Mark On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat is Mark helemaal niet Staat toch echt Jeroen op z'n tattoo hoor! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja klopt.. Maar aangezien ik maar 1 Jeroen ken en die is hier onder een andere naam bekend, moet het toch iemand anders zijn die mijn naam kent. En Mark heeft een maffe tattoo als stunt laten zetten. He Mark? Maak er een Enslaved tattoo, zijn we ook weer ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nee hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Doe mij maar het oude werk, met die laatste albums heb ik echt helemaal niks. Against God and Government |
|
RUUN vindt de weg naar mijn speakers steeds vaker, ik heb het in feite nooit op bands die clean gaan jodelen van tijd tot tijd, maar Enslaved doet het gelukkig op een manier waarbij ik niet al mijn haren uit mijn kop trek van walging.. sterker zelfs, ik vind het echt een meerwaarde geven hier en het is erg goed gedaan. De BM zang is trouwens ook van een geweldig niveau, echt rauw zonder effecten. Dat hoor ik graag. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-07-2006 12:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zang is dikke heersch, ja. Vorig jaar in Doornroosje klonk dat ook allemaal perfect. Zeker van de cleane zang (toetsenist) een behoorlijke prestatie. Jij nog van plan naar Tilburg af te te reizen voor Enslaved/Zyklon/Vreid? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dat is wel erg ver, ze moeten in Enschede komen (jeah right ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mwahahahahaha! Zou wel heel vet zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En juist daarom... Ben ik nou de lul als ik zeg dat ik niet veel aan de albums vind die na Eld kwamen en voor Isa? |
|
quote:Euh nee. Dat moet jij weten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iedereen heeft n mening omtrent enslaved's ruun. Ik weet dat hier allemaal kinderachtige eikels rond waren, die n mening hebben over Enslaved's ruun. Ik zal maar geen mening geven omtrent ruun. Maar ik wordt wel misselijk als ik ruun en Isa en uuuuh hoor [Dit bericht is gewijzigd door Anaal Split op 14-07-2006 13:19] |
|
De beste plaat van Enslaved is altijd de vorige!!! mvg wk10 |
|
ik vind juist t nieuwere werk van enslaved steeds beter... toch ruun effe halen.. <zou t dan toch nog wat worden dit jaar qua cd's!!!> In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Doe mij die split met Emperor maar, Hordanes land heet ie geloof ik, maar ook Eld en Frost zijn gaaf, eigenlijk is alles tot Blodhemn gaaf, daarna is het echt kut gewoon. Against God and Government |
|
En de vorige, en de vorige, ik weet het niet meer, het is zo warm. Ik moet het koud krijgen, ik word noch koud noch warm van Enslaved. Kvass dat is subliem gemaakte black metal, voor wie dat nog niet wist. Om welke band gaat het nu. Zeker niet Enslaved |
|
quote:de demoooos! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |