IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Enslaved Vorige pagina
Funeralopolis
Usericon van Funeralopolis
Posted 11-05-2021 8:52 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2021 8:43 schreef Sater het volgende:
Ja, ze hebben afgelopen jaar drie of vier livestreams gedaan. Deze komen nu uit op iig vinyl en met de opnamen als download denk ik. Al is er geloof ik ook een dvdpakket. En natuurlijk in een superdeluxe totaalpakket. Anders moet je even kijken in de Enslaved store.

En verder eens met wat je zegt. Utgard is fantastisch!

Bedankt voor de tip. Dat ga ik zeker doen! Ik heb het verder niet intensief gevolgd, maar dus meerdere livestreams. Bedankt man, ik zal het gaan opzoeken. Dat wordt ook genieten verwacht ik.

Trouwens, vanaf album In Times werd mijn aandacht weer gevangen. Die luistert ook heerlijk weg vind ik.

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-05-2021 9:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die streams waren allemaal maar beperkte tijd online. Dus weet niet of die nog te vinden zijn (misschien in het illegale circuit). Waren wel echt van hoog niveau. Vooral de Below the Lights set. Maar ook fantastische uitvoeringen van 793 Lindisfarne en Fenris.

In Times ken ik niet, maar ben nu bezig met Axioma Ethica Odini. Minder direct pakkend, maar volgens mij zit daar veel moois in verborgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 11-05-2021 9:29]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Funeralopolis
Posted 11-05-2021 9:47 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2021 9:28 schreef Sater het volgende:
Die streams waren allemaal maar beperkte tijd online. Dus weet niet of die nog te vinden zijn (misschien in het illegale circuit). Waren wel echt van hoog niveau. Vooral de Below the Lights set. Maar ook fantastische uitvoeringen van 793 Lindisfarne en Fenris.

In Times ken ik niet, maar ben nu bezig met Axioma Ethica Odini. Minder direct pakkend, maar volgens mij zit daar veel moois in verborgen.

Ja, dat had ik ook bij Axioma. Ik heb het om die reden niet verder beluisterd, maar nu je zegt dat moet ik het misschien toch nog eens een kans geven. Dat album is dus één van de albums na Isa, wat ik hiervoor bedoelde te zeggen. Ik denk dat ik mijn verwachtingen in de veranderde stijl/sound had moeten aanpassen, want kwalitatief is er niets mis mee. Ik ben benieuwd wat je nog meer ontdekt en erover kan zeggen. Leuk om er zo over te praten.

Mijn 'allround' favoriete nummers tot zo ver:

Blodhemn
Entrance/Escape
Mardraum
As Fire Swept...
Violet Dawning
Ruun
Vertebrae
Thurisaz Dreaming
Daylight
Alles van Utgard

Funeralopolis
Posted 14-05-2021 16:10 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

Enslaved bevestigd voor de Soulcrusher line up in oktober

https://www.doornroosje.nl/soulcrusher/#line-up

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-05-2021 18:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Kneitervette versie van Fenris. Mooi hoe de originele synths door orgel vervangen zijn.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Funeralopolis
Posted 01-06-2021 17:44 by Funeralopolis Wijzig reactieProfiel van FuneralopolisQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2021 18:02 schreef Sater het volgende:
Kneitervette versie van Fenris. Mooi hoe de originele synths door orgel vervangen zijn.

Dit is uiteraard fantastisch! Ik ben dagelijks checken wanneer de dagtickets voor Soulcrusher beschikbaar zijn. Ik wil dit namelijk erg graag live zien. Op de een of andere manier is dat er nooit van gekomen, dus met Utgard en deze robuuste line up ben ik blij dat dat er toch nog van kan komen

Ik heb trouwens de box set bekeken. Dat ziet er erg mooi uit met natuurlijk geweldige opnames. Dat gaat mogelijk een bestelling worden

https://shop.season-of-mist.com/enslaved-cinematic-tour-2020-4-cd-4-dvd-boxset

Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com