|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Geniale band! Heb de kaarten voor hun concert in doornroosje gereserveerd. Ik ben eigenlijk een voorstander van hun nieuwe stijl (Monumension - Isa - Ruun, maar wat kan ik zeggen.. van de oude stijl heb ik alleen frost. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaaaaf! Kun je ze niet een keer heel vriendelijk vragen of ze volgend jaar Sheffield in hun toer-schema kunnen opnemen? Mijn favoriete band en ik heb ze verdomme nog nooit live kunnen aanschouwen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zo, nog effe en ik vertrek naar de Oekraine en Rusland met Enslaved.....damn, wat heb ik er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het heet niet (meer) de Oekraïne, maar gewoon Oekraïne. Ohja, veel plezier [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-02-2008 19:25] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Klopt ja dat het gewoom Oekraine is maar ik vind het nog steeds zo vreemd klinken hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, ik doe het zelf ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kwestie van gewoonte denk ik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: uhm, was het ooit wel met de ervoor dan? Je moeder. |
|
Afgelopen weekend het eerste nummer van de komende plaat getiteld "The Watcher" gehoord tijdens beide shows. Qua stijl is dit nummer iets progressiever en dromeriger dan "RUUN" maar vind zelf dit nummer erg gaaf geworden. En gezien de reacties van het publiek tijdens en na de show denkt iedereen er hetzelfde over. Volgens sommigen zelfs het beste nummer in jaren van Enslaved Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ah ben erg benieuwd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
je maakt me nieuwschierig! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is er al een verschijningsdatum voor Vertebrae? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
26 september Duitsland 29 september rest Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dank She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De nieuwe plaat is op het internet te vinden btw Ik vind hem erg goed, idd wat dromeriger en spacier als ruun maar toch weer erg lekker! |
|
Heb nu een paar nummers geluisterd, maar ik denk dat je ze meerdere malen moet beluisteren, voordat ie echt doordringt. Tot nu toe...... mwoah www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het duurt idd even, zit er nu pas eigenlijk in voor het eerst terwijl ik hem toch stuk of 10 keer al helemaal heb gehoord |
|
tot nu toe ook nog niet heel erg enthousiast het word een beetje een herhalingsoefening. openingsriff van het eerste nr klinkt alsof het van Ozric Tentacles afkomstig is hehe.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb het album nu ook bijna een week een aantal keer beluisterd, en het is niet zo toegankelijk als de vorige platen, toch zijn het wel erg gave nummers, maar ze hadden bij mij wel iets meer tijd nodig om door te dringen. |
|
Ik kan er nog weinig mee. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De eerste beluistering wou ik hem uitzetten, de tweede ging ik maar eens goed luisteren, en nu, nog wat luisterbeurten later rolt de schoonheid erin. Het is zeker een herhalingsoefening, maar daarom zeker niet slecht. Prima schijfje om 's avonds op je gemak van te genieten.. 7'tje ? Vind ik ook niet |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |