|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zet Eld altijd na het eerste nummer weer uit Zenial |
|
quote:Dat heb ik dus ook. Dat eerste nummer, en dan met name de 'intro', is echt prachtig. Maar de rest vd CD weet mij niet te boeien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien dat je daarom Enslaved nooit hebt leren waarderen. doorgaans helpt het als je de hele Cd luistert. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat is me de eerste drie keer gelukt. Maar ik vind de rest van de cd gewoon geen drol aan. Zenial |
|
Geweldige band, volg het vanaf het begin. Favoriet, bijna allemaal op 1. Maar om dan toch een verdeling te maken: 1. ELD 2. Blodhemn 3. Frost 4. Vikingligr Veldi 5. Hordanes land 6. Monumension 7. Mardraum 8. Yggdrasil 9. Ruun 10. Below the lights 11. Isa [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 10-05-2007 16:14] |
|
Eld Monumension Frost De rest one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: is dat een Nederlandstalige uitvoering? signature |
|
Enslaved gezien op Wacken en dat deed me realiseren dat het toch wel een heel gave band is. Ben nu eigenlijk hun cd's aan het herontdekken. Ik heb er vijf, maar ik luisterde ze eigenlijk maar weinig. Sterker nog, ik kom er nu achter dat Monumension toch wel een pareltje is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een UK datum! Hopen dat die TBA een beetje noordelijk is, want Londen is me iets te ver weg [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-08-2007 10:23] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat Eld na 't eerste nr. afzetten ken ik ja; vroeger vond ik die CD maar een chaotisch onnavolgbaar, onboeiend herrie-ding. Met wat extra luisterbeurtjes blijkt 't toch gewoon een geniale schijf te zijn met (voor mij) als uitschieters For Lenge Siden en Glemt. Samen met Monumension zeker mijn favoriete Enslaved schijf. Isa en RUUN kunnen me eigenlijk nog steed niet écht bekoren; het klinkt op zich wel vet, maar tegelijkertijd verbleekt het toch bij het oude Enslaved. Dat komt gedeeltelijk ook wel door de heldere vocalen, die ik nu vaak redelijk zwakjes vind overkomen. Vroeger was alles beter... Mja, ik ga toch wel weer kijken, daar niet van |
|
Mardraum Vooral het openingsnummer is een kippenvelmoment van 10 minuten Faustian Spirit of the Earth |
|
Het is nu bevestigd dat Keep of Kalessin mee gaat als support Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:OK dan moet ik zeker richting zuiden des lands. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zekers...drinken we samen wat pinten (ik zal de merchandise doen de gehele tour dus makkelijk te vinden hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik weet niet of dat "pinten" wel wat wordt, BOB is my middle name , maar eentje moet kunnen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niks zo erg als BOB als 'middle name' te hebben...zeker bij gave concerten. Dan moet bier kunnen vloeien hehehe Maar inderdaad, 1 mag altijd en 2 ook nog wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah, gaaf. Eens kijken of ik wat kan regelen. Sinds "Below The Lights" vind ik Enslaved erg goed. Daarvoor kan de band me niet zo interesseren... |
|
quote: Op alle data?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Wat ik te horen heb gekregen wel ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Excellent! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 17-08-2007 16:07] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Hey Bob, mot je ook uit het noorden komen? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-08-2007 18:49] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: A) Nee. B) Ik heet dan nog altijd Bobzrea. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2007 16:31] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |