|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Enslaved gaat blijkbaar een projectje doen met Fe-mail (experimentele underground noise band of zoiets), genaamd "Trinacria" (genoemd naar dat symbool van het oog in e piramide (i.e. dollar-biljet)). Blijkbaar heeft Fe-mail al eerder samengewerkt met Ulver ('Blood inside'). Klinkt op zich best interessant: Ivar Bjornson: "Both bands have a bit of love for melody and atmosphere in addition to having brutality and aggression. Both bands like to paint big pictures and landscapes with sound, and I think we've found a middle way that doesn't necessarily require compromise." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hehe mijn favo Enslaved nummer blijft toch wel de Darkthrone cover Natassia in Eternal Sleep... die heb ik vaker gehoord dan al hun andere nummers bij elkaar. Volgens mij ben ik niet zo'n groot fan Zenial |
|
Die Ruun en Isa vind ik ook ook wel te pruimen. Duurde wel even. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Klinkt goed! Alles wat Enslaved maakt is gaaf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ga toch weg, naar Blodhemn is het grote Scheisse! Against God and Government |
|
Ik vind RUUN het best en daarna ISA. Maar ja, ik ben tegenwoordig meer van het type "later wordt alles beter" Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik ben het met je eens dat Blodhemn veruit de minste plaat is. Zeker niet heel slecht maar vrij ongeinspireerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik vind de laatste 2 albums ook het beste Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Monumension it is, kleut0rrs. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"below the lights" it is.( de rest is ook super maar B.T.L. is super-super) |
|
Hmm, ik vind het moeilijker en moeilijker worden om er één te kiezen... BTL klinkt heel logisch als beste album, daar zijn veel van de stijl elementen die Enslaved albums zo goed maken te vinden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lijstje dan maar: 1) Eld 2) Below The Lights 3) Vikingligr Veldi 4) Isa 5) Ruun 6) Frost 7) Monumension 8) Mardraum - Beyond the Within 9) Blodhemn Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De laatste 2 en de eerste 2! |
|
Issssssaaaaaaaaa We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Natassia in eternal sleep .. Hordanes Land Vikingligr Veldi Isa Below The Lights Yggdrasill Ruun Frost Eld Blodhemn Monumension Mardraum Zenial |
|
1) RUUN 2) Isa 3) Monumension De rest doet er niet toe. |
|
quote: Volgens mij wordt het tijd om je oren eens uit te laten spuiten She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
1.Below the lights 2.monumension 3.Frost [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2007 14:13] signature |
|
quote:Volgens mij is er nog wel ergens een tegenovergestelde post te vinden. Dat lijste is moeilijk. 'Monumension' is voor mij met stip de nummer een. Ik vind die semi-psychedelische invloeden erg gaaf. 'Mardraum' heeft dat ook wel een beetje maar is verder muzikaal gezien beduidend minder dan de rest. RUUN en Isa vind ik behoorlijk op een lijn zitten; Net als de demo's. En Blodhem en Viking Veldir ken ik niet. Dus: 1. Monumension 2. Below the Lights 3. RUUN 4. Isa 5. Frost 6. Yggdrasil 7. Mardraum 8. Eld 9. Hordanes Land Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
1. Ruun 2. Frost 3. Isa 4. Eld 4. Monumension 5. Vikingligr Veldi 6. Below the Lights 7. Blodhemn 8. Mardraum Sommige albums zijn natuurlijk totaal niet met elkaar te vergelijken. Maar ik vind ze allemaal gaaf. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Monumension 2. Frost 3. RUUN 4. Hordanes Land 5. Yggdrasil 6. Below the Lights 7. Isa 8. Mardraum 9. Eld She Said Destroy in Black New York |
|
Ik heb enige tijd geleden al besloten dat ik voor Enslaved geen lijstje kan maken. Een paar jaar geleden vond ik Monumension het best, maar momenteel zou ik Monumension denk ik onderaan de lijst plaatsen. Eld heeft voor mij persoonlijk de meeste lading omdat ik via die CD in Enslaved geintroduceerd werd, en bovendien is de opening van "For Lenge Siden" naar mijn mening een van de beste instrumentale openingen van een nummer aller tijden. Isa en RUUN zijn door hun produktie vooral super, want hoewel ik begrijp dat een 'rommelig' geluid de sfeer van een album zeer ten goede kan komen (Frost, Blodhemn ) is de muzikale kwaliteit en opbouw van Enslaved nummers zo geweldig dat ik echt kan genieten van alle individuele instrumentele bijdragen en hoe briljant die samenkomen om een nummer te schilderen. Mardraum, Viklinger Veldi en BTL vind ik als albums een enorme sfeer uitademen, hoewel ze minder individuele hoogtepunten hebben dan bijv. Isa of Eld. Mijn album-voorkeur verandert voortdurend, dus geen lijstje, alleen Eld als persoonlijke voorkeur om sentimentele redenen ipv muzikale. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wow, ik ben het hier enorm mee eens. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Met name het verhaal over het intro van "For Lenge Siden" is exact hetzelfde hoe ik er over denk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |