|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: bedankt voor de tip! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
De nieuwe enslaved is erg fijn net als de oude, wat een heerlijke band kan niet wachten tot ze weer eens in nl komen spelen! |
|
Ruun wordt steeds beter. Het lijkt me wel dat die gasten steeds meer naar Opeth gaan luisteren (wat me vooral opvalt bij "Essence") maar het klopt wel, beter dan op Isa. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2006 23:37] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Volgens mij zijn het gewoon stiekem hippies , maar die jaren zeventig invloeden komen volgens mij niet zozeer van Opeth. Veel van die invloeden zijn ook al eerder te horen (Mardraum en in veel sterkere mate Monumension staan ook al bol van dergelijke invloeden). |
|
Opeth? KING CRIMSON Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Precies en nog een hele hoop andere prog en psychedelische zooi, daar heeft men Opeth niet voor nodig (hoe vet die band ook is). |
|
Jah, ik bedoelde eerder dat het "gevoel" voor mij zowat overeen kwam. Bij hun eerdere werk kon ik de psychedelica ook al smaken maar legde ik eerder genoemde link niet. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-06-2006 3:54] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Norwegian prog-metal band ENSLAVED have broken into the official U.K. Indie chart at No. 38 this week with new album "Ruun". Fond of doing things in style, the band entered not one but two charts. Sandwiched between NINA SIMONE and EVA CASSIDY in the Indie chart whilst perched rather comfortably between COHEED AND CAMBRIA and the FOO FIGHTERS in the rock/metal chart, the boys from Bergen are one of the few extreme metal bands from Norway to have managed such a feat so far. "It's just great," enthuses ENSLAVED guitarist Ivar Peersen. "Especially with the U.K. being such a big market. It's a big deal 'cos when someone talks about 'indie charts' I think of THE RACONTEURS, FRANZ FERDINAND and a bunch of other chart-topping bands. I guess that ENSLAVED is leaking out in all sorts of directions now. We could definitely be described as indie's weird cousins." About being sandwiched between NINA SIMONE and EVA CASSIDY in the Indie chart, Peersen commented, "That's every metal man's dream." Generally featuring major labels releases, entering such charts is a first for Norwegian extreme label, Tabu Recordings, a subsidiary of Norwegian independent distributor Tuba. signature |
|
quote: Haha, wat een held! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dat viel mij ook op signature |
|
En inderdaad, ik zag Vlokkedokkelak Enslaved hippies noemen, en dat zijn het ook! In de positieve zin des woords. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Na ja, zeg maar gewoon de mellotron, dus. Dat is het hele idee, toch? IMO. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Enslaved, die hele band kan mij dus totaal niet boeien. Niet dat ik het uit zou willen zetten als ik het een keer zou horen, maarja toch niet echt mijn ding. I am the 1%. |
|
We zullen het onthouden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Cd en TS besteld bij Perverted Taste. |
|
Eindelijk gevonden! Blijkbaar lopen ze hier in Engeland een beetje achter als het op Noorse black aankomt. En potdikke weer een lekker plaat! Weet niet of ik hem zo goed vind als Isa, maar hij heeft zeker zijn momenten. Die heerlijke gitaarlandschappen in RUUN! GVD "RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNN!!!" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Alvast een veel betere sound als op het magische ISA. |
|
HEUY!!!! Heb afgelopen weekend de LP gekocht....begint na een paar keer luisteren steeds meer te boeien |
|
Wat een gave plaat is RUUN zeg, ik ga maar snel die voorganger uitproberen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heerlijke CD weer ja, tikje sfeervoller dan Isa. Die is iets meer rechttoe rechtaan, maar nog steeds erg sfeervol. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Fijne productie ook, poehpoeh [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-07-2006 16:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
RUUN, ISA of allebei? Ik zeg: allebei Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ken net RUUN, laat me even Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Enslaved *overload* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |