|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe site van Enslaved is nu online op www.enslaved.no Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nu al? Hij was pas een jaar onder constructie! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: euh? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Absoluut. Als ik jou beschrijvinglees lijkt het dat de stijl op "Below the lights" is aangehouden. Aangezien ik dat een meesterwerk vind ben ik daar dus niet ongelukkig om. |
|
quote: het is zeker geen Below The Lights, moeilijk uit te leggen. Meer een kruisbestuiving van Eld, Frost, Monumension en Below The Lights bij elkaar. Wat ook weer helemaal niets zegt. Lijkt me dat mensen zelf maar moeten oordelen na een aantal luisterbeurten als de plaat over een aantal dagen uitkomt. |
|
quote: ben hun fotogallerij aan het bekijken. Wie zijn die nieuwe leden? Die lange smalle komt me bekend voor. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Daarna vond ik er ook niets maar aan idd. Below the lights vind ik maar kut, echt geen zin om dat ding af te luisteren |
|
quote: Ik vind de nieuwe net iets interessanter dan "below the lights", wat ik ook een ardige plaat vind, maar het leek me meer zo'n "intermezzo (ook om op te zetten). De nieuwe doet me wat terugdenken aan "Mardraum", maar dan andersr uitgewerkt (het is laat). Wel toegankelijker dan bvb een "Monumension", maar nog steeds even pakkend. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Deze plaat is werkelijk schitterend! ISA staat genoteerd voor de top 10 van dit jaar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ISA klinkt zeker lekker alles. Ik vind hem alleen toch net iets minder als de vorige twee. Vooral Monumension met zijn loodzware produktie en gave jaren 70 invloeden heerscht toch wel harder dan ISA. Dat neemt niet weg dat ook ISA weer een bijzonder goede plaat is geworden. De cleane vocalen klinken in mijn oren anders dan op de vorige platen, worden deze nu soms door een andere zanger gedaan? |
|
als het klinkt als "frost" en/of "vikinglingr veldi" is het goed. anders waarschijnlijk ook, ik vind hun latere platen zeker niet slecht. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Weet iemand wie die geheimzinnige I Peersen is? mvg wk10 |
|
quote: lekker nuttige reply... erugkeren naar hoe ze op de eerste drie releases klonken doen ze toch niet meer, wanneer gaan mensen nou es accepteren dat de meeste bands niet 8 keer t zelfde album willen maken, das alleen voor bolt thrower, motorhead, the ramones en ac/dc [Dit bericht is gewijzigd door KUT op 09-12-2004 14:01] |
|
quote: en de Ramones en AC/DC. maar die nieuwe van Enslaved is weer een waar meesterwerk. |
|
quote: de tijd waarin iedere reply nuttigh moescht zijn is voorbhij, waarvan hier het vleeschgeworden ende uitstekaende voorbeeld isch. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
last van spraakgebrek Na de CD een aantal keren gehoord te hebben moet ik zeggen dat, ondanks dat het allemaal enorm proffessioneel en doordacht klinkt, hij het voor mij toch echt niet haalt bij de vorige twee. |
|
Ik vind de nieuwe cd Isa niet onaardig klinken. Bevalt me beter als de voorganger. |
|
ISA wordt met de dag beter.....altijd fijn, van die groei diamanten. Ook een geweldige productie overigens.. |
|
quote: vind alleen het drumgeluid niet alles.. |
|
die vind ik dus wel goed, luister maar naar het intro van het titelnummer, hmmm, lekker... |
|
quote: ja, idd, wtf? edit: ik denk dat het de tweede gitarist (Ivar Bjornson) is, die ook wel eens Pedersen wordt genoemd. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-01-2005 15:10] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Klopt, is Ivar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi, ik begon me al zorgen te maken (allerhande stro-pop theorien stroomden al door m'n hoofd) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb sinds vanmiddag de "Isa" lp en cd in huis en ik vind 'em verassend goed. Ligt toch redelijk in het verlengde van de vorige plaat hoewel er zeker nieuwere invalshoeken zijn gebruikt. Al met al een plaatje dat elke luisterbeurt beter word Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |