|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
ISA is zooo looom signature |
|
Ruuuun is beter dan Isa. |
|
mucho signature |
|
Isa is dan wel weer beter dan below the lights. Wat een zaadplaat is dat. |
|
quote:Enslaved heeft geen antichristelijke teksten, meen ik. |
|
quote:Volgend mij ook niet. Maat ken ze niet echt goed. Veel Viking gedoe toch? Dank voor de tip iig bokkie777!! Welk nummer *moet* ik luisteren? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: signature |
|
quote: Kippenvel, maar totaal niet representatief voor de rest van het oeuvre. |
|
quote: |
|
Thanks bokkie777666123 het gaat mijn band niet worden denk ik. Ik snap overigens wel waarom iemand dat eerste nummer tof zou vinden. Maar doet .ij niet zo veel. Solly When your people matter, menstrual health matters |
|
Rare aanraders ook. Hier een paar Enslaved anraders: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een Enslaved lijst is super simpel: Mardraum staat heel erg eenzaam onderaan. Heeft iemand anders dat ook wel, dat er gewoon één album is dat je superkut vind bij een band? 'My Arms, Your Hearse' van (de metalvariant van) Opeth, heb ik hetzelfde mee. Hafgufa |
|
9 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-09-2017 19:04] signature |
|
quote: Nee, ik vind Mardraum best lekker. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind Mardraum net veruit hun beste, super interessante plaat. Het openingsnummer is wat mij betreft onovertroffen in hun discografie. Voor het overige zweer ik vooral bij Vikingligr Veldi, Frost, Blodhemn en van de recentere platen enkel Axioma Ethica Odini. Faustian Spirit of the Earth |
|
Heel veel "meh" in vijf minuten. Die nieuwe cleane zanger/toetsenist klinkt trouwens best wel als Brann Dailor van Mastodon. Mijn favoriete Enslaved-plaat is met afstand Vertebrae. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-10-2017 19:45] |
|
Aparte keuze, maar geen slecht album. Een fikse groeier. (voor de duidelijkheid: Vertebrae) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Helaas helaas. Enslaved is een van mijn absoluut favoriete bands en ook het latere werk (Riitiir, axioma) vond ik goed te doen. “In times” was eigenlijk het eerste Enslaved album waar ik weinig mee kon. Helaas is die trend doorgezet op “E”. Zelfs na meerdere luisterbeurten kan ik helemaal niks vinden dat me ook maar de hoop geeft dat dit een groeiplaat is. De angel is er volledig uit bij de band. Dus na jaren een groot fan te zijn geweest, moet ik tot mijn grote spijt zeggen dat dit helaas een album te ver was. In Times en nu E, het is zouteloos. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ook neen. verdikke zeg signature |
|
quote: Ha, mijn favo album van Opeth Ontopic: nieuwe Enslaved is nog steeds ruk. Wel erg gaaf dat ze Frost in zijn geheel spelen op Beyond the Gates en daar ben ik bij |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leuke keuze en goed uitgewerkt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
O gaaf dat ze dat nummer hebben opgenomen! Vond het origineel al heel mooi en dit is op een andere manier net zo vet. Grappig detail: de zangeres die op het Röyksopp-origineel zingt is ook de artiest achter Fever Ray, bij veel mensen bekend van de tv-serie Vikings. |
|
quote: Heerlijke cd van Opeth trouwens... zo zie je maar.. smaak.. twisten.. zo iets.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |