|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
nu maar hopen dat hjet met het ov een beetje te doen is... ben nog nooit op dat terrein geweest... maar we zien wel. eerst die line up maares ff afwachten en ast nie interessant is dan GA ik nie eens |
|
Is dat dezelfde locatie in Hellendoorn waar ooit eens Mötorhead heeft opgetreden??? Dat is gewoonweg een KUTlocatie voor OV...wij kwamen daar toen aan op het station en nergens ook maar één bordje over hoe of wat en na een uur kwam er eindelijk eens een bus om ons naar het terrein te brengen want voor lopen was het te ver van het station vandaan (als je al wist waar je moest zijn). Hatsjikidee! |
|
quote:Afgelopen dauwpop zijn er voldoende bussen ingezet om iedereen vanaf het station nijverdal naar het festivalterrein te verplaatsen en v.v. (heb ik gehoord) |
|
quote: jups dat is dezelfde locatie. idd niet echt grappig met het openbaar vervoer. daarom ga ik (als de line up / entree acceptable is) lekker op de fiets! |
|
quote: Dat wordt een taxibusje!! Mooi eindelijk eens een festival in de buurt waar (misschien) fatsoenlijke bands komen. |
|
haha ja das ook een optie, uiteraard |
|
ast zo'n zelfde BUTT line-up heeft as afgelopen Fields Of RuK in 2003 jah kijk! dan blijft deze jongen mooi thuis!!! (doe ik denkik zowiezo wel, want 2mnd later is OBSCENE EXTREME in CZ en als ik vervoer heb ga ik DÁÁR echt fokking WEL naartoe gewoon halve ltr voor 0.35ct kan ik nie erg vinde |
|
Tja, de sfeer die Dynamo eind jaren 80 en begin 90 (mijn eerste dynamo was '87) met zich meedroeg komt toch niet meer terug. Het begint helaas steeds meer op een rondreizend circus te lijken. "Ga jij ook naar Dynamo?" "Muah, hangt er vanaf waar het dit jaar wordt gehouden" Jammer... spelfout weggehaald... |
|
Gheghe Varanus, ik was ook nog net op die eerst ein september '86. Maar ik denk hetzelfde als jij; lijkt me sterk dat ik er heen ga, als het al door gaat Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik heb helaas die eerste toen gemist. Waarom weet ik niet meer. Ik weet nog wel dat Onslaught daar speelde. spelfout weggehaald... |
|
quote: *Meldt zich ook voor 't taxibusje* Mits er uiteraard interessante bands komen en de entreeprijs niet zo achterlijk hoog is. En met het OV is dit terrein idd nauwelijks te bereiken, maar ik neem aan dat 'Hellendoorn' als plaats al zo blij is met deze reclame, met dit festival dat het zo slim is om voldoende bussen in te zetten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tijdens dauwpop rijden er genoeg pendelbussen, dus zal nu ook wel zo wezen. |
|
Het was is zo een rustig dorpje he! Is kijken wat daar van overblijft |
|
Mijn mening is Dynamo hoort in/bij Eindhoven gehouden te worden. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote:vind ik ook Maar dit staat nu op LoM: In response of our report about the DYNAMO OPEN AIR festival as being 'confirmed' Andre Verhuysen reacted on the matter by telling Lords Of Metal;'NOTHING has been confirmed yet' when it comes to the 2005 edition of the festival. |
|
Is nog effe afwachten. Dan is ons nageslacht (van mij en Varanus..) net de dag vantevoren jarig... Van links naar rechts |
|
quote: mee eens, de nieuwe (het cafe) gaat trouwens open in maart 2005 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: hmm stond vandaag anders CONFIRMED in the krant Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zolang het geen meedaagsfestival wordt komt de sfeer nooit meer terug. En dat was nou juist het mooie aan dynamo. Dit slappe aftreksel zou de naam niet eens moeten dragen. Ik ga zeker niet, wat er ook speelt. |
|
quote: Niet mee eens, in het begin was Dynamo ook een eendaags festival en het was vreselijk gezellig. spelfout weggehaald... |
|
ja die eerste paar moeten het gaafst zijn geweest, fucking satan, onslaught, forbidden, atomkraft etc etc. vanaf wanneer is het eigenlijk niet meer op die parkeerplaats gehouden, wel lachen het laatste festijn van ze houdoe en bedankt was ook op dat parkeerterein, ik was dan wel 16 te laat maar ben er wel geweest haha. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Atomkraft was destijds geweldig ja. Wat een outfit hadden die gasten spelfout weggehaald... |
|
Ik vond de eerste serie op de Ijsbaan wel geweldig; een hoop US thrash, warm weer en niet te veel mensen.... Die ene met Candlemass, Exodus, Toxik en zo... of waren dat er twee? Nou ja, die waren ook heel erg gaaf! Ik heb nog een shirtje van D.O.A. '87; past al lang niet meer, maar ik weigerde het steeds weg te doen, wat mijn exen ook zeiden Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hehe, ik heb dat shirtje van "the first dive" of zoiets. Geloof dat die van 88 is. spelfout weggehaald... |
|
hmmm, ik hoop dat het programma kut wordt, want ik moet werken dat weekend |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Volgende pagina |