|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net "the big bus" op tv gekeken. Wat een flutfilm. Heerlijk! |
|
The beach. Toch. |
|
Conan The Destroyer ( 6 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Cellular Hellraiser 6 Meet the fockers The Incredibles Spiderman |
|
quote: wat duidt die (6) aan?? 6 keer gezien? 6 keer acher elkaar gezien de bonus-special-ultra luxe edition DVD versie? |
|
of het was op de zender die hij op 6 op zn tv heeft geprogrameerd. |
|
quote: En hoe is Hellraiser 6? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Das Testament des Dr. Mabuse. Een beetje een teleurstelling. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Heel anders dan de andere hellraisers, Zitten wel paar leuke dingen in, maar erg boeiend is hij zeker niet. |
|
Versus, ik vind 'm saai. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Thanks. Ik heb zelf de eerste 4 delen. Deel 5 vond ik zeer mager, dus ik was benieuwd hoe de volgende delen (6, 7 en 8) we; niet zouden zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Seed of chucky Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Deel 5 viel zwaar tegen. Ik ga dus geen moeite meer doen om de overige delen te zien. Ik vond zelf overigens "The prophecy" wel leuk. Met Christopher Walken ( ) en Viggo Mortensen ( ) [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 13-03-2005 20:16] |
|
Hellraiser 5 is bijna meesterlijk, niet zo goed als de eerste 2 delen maar het komt in de buurt. Deel 6 is een niet meer als aardige kopie van 5. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Alien (Director's Cut) Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
hide and seek, meet the fockers en collateral |
|
ik heb gister de mothman prophecies gekeken ik vond hem wel vet!! it ain't so bad to be a psychopath |
|
Marry Shelley's Frankenstein, met DeNiro als het monster. Zeker en vast de beste verfilming die ik van dit verhaal al gezien heb. |
|
National Treasure, zeer matige film. Omslachtig plot en vooral geforceerd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Session 9, meesterlijke film There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: yeah, erg gaaf! Tijden geleden gezien, binnenkort weer eens in de speler proppen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-03-2005 23:51] |
|
Godverdomme, een van de weinige films waarvan ik nog weleens kippenvel krijg There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Nare sfeer in dat gebouw, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-03-2005 23:53] |
|
Alone In The Dark, aardige film alleen het verhaal is wat dun. Deep Evil, niet echt geweldig. Shallow Hal, wel een aardige film, gelijk weer punten bij mijn vriendin gescoord (het is een romatische comedie). White Chicks, leuke film, smakkelijk om gelachen. [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 14-03-2005 8:04] Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |