|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yup zeer matig ja en daarbij kon ik The Ring ook al niet echt bekoren. Het heeft wel iets weg van die film "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Batman, maar ik was te moe om 'm af te kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In mijn (jeugd)herinnering was Batman een stuk beter.... Heb het einde ook niet gehaald http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Idd, ik vond 'm te lang duren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ook, en eigenlijk qua dialogen e.d. best wel heel slecht eigenlijk (helemaal voor een Tim Burton film). Wel lekker camp, dat wel http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zaterdag weer braveheart op tv Ook al heb ik deze film al vaak gezien blijft hij me boeien |
|
quote: Jij bent grappig. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Perfect weapon Nog 13 dagen.. |
|
quote: haha na het uiterst gaye begin waarin een topless bezweette dude wat karate oefeningetjes aan het doen was, heb ik maar snel weggezapt. Zenial |
|
Gisteren meet the parents gekeken, die hadden we nog op video van een tijdje terug. Leuk. Dat was het. Ik snap niet wat er nu zo heel bijzonder is aan die film. Ik heb stiller wel in betere rollen gezien. Zowiezo vond ik de hele film erg zoet, erg amerikaans. Laat dat vervolg maar zitten. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-04-2005 13:22] |
|
quote: Wie beweert er nou dat er ook maar iets bijzonders is aan die film dan??? Zenial |
|
Euh, de film kreeg nogal goede recensies her en der. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee. Zo geweldig vond ík hem dus niet. |
|
Ik vond 'm ronduit slecht eigenlijk. En irritant. En Meet the Fockers lijkt nog erger, als ik op de trailer afga. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events ; vet cool 1e klas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Undead voor de 2e keer, blijft een goede film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
cellular, bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Unsaid. Vernietigend confronterend (voor mij dan he), maar evengoed meesterlijk. |
|
Elektra. Veel handige truukjes. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
heeft iemand 'sin-city' al gezien? zoja, kan iemand mij vertellen dat het wellicht de moeite waard is voor een niet comic/superhero liefhebber? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
vanaaf weer Team America Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Net Man In Black II gezien, was wel leuk... .. |
|
The Truman Show op WijfTV. Die tanden! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ju-On 2 op mtv nu Zenial |
|
Een hele film? Op MTV? Ik wist niet dat zij films uitzenden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |