![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb op school films gekeken. "Laatste week voor den vakantie" - Calendar Girls - Lola Rennt - Four Weddings And a Funeral Tsja. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-05-2005 14:05] Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
"the fast & furious" lekker inhoudsloos vermaak. ![]() |
|
quote: Lola Rennt vind ik wel heel goed. Heel leuke muziek, ook, trouwens. ![]() |
|
Godsend, zaadfilm ![]() |
|
quote: Vond hem wel te doen. Hoewel het een vrij geestdodende film was - wat ik niet erg vind op een vrijdagavond met een pilske in de hand. Alleen vond ik die sterfscenes nogal irritant worden. Iedere keer weer één die als een held geveld wordt waarna hij of zij in de armen van een ander sterft na het uitbrengen van laatste woorden. Zodra dan de held dood is begint het vechten plotseling weer. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Inderdaad. En veel variatie zat er niet echt in de ontploffende hoofden. Nee, vanaf het moment dat ze het kamp van Shuya bereikt hadden, zat ik echt te smeken om het eind. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Zonet trouwens De grønne slagtere gezien. Wat zijn die Deense films toch altijd grappig. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Deel 1 daarintegen. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Staat nog steeds op mij te wachten... 't Irritante aan Aziatische films is toch wel dat je constant de ondertitels moet meelezen. Op dat vlak zijn Europese en Amerikaanse films heel wat aangenamer. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Daar wen je snel genoeg aan. Aziatische films zijn meestal veel gedurfder en naar mijn mening beter dan de meeste Amerikaanse films. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Nee, ik kijk nogal graag rond en vind het echt irritant dat ik constant aan het scherm moet plakken om te kunnen volgen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Check die hong kong gangster films maar is, zoals bullet in the head, a better tomorrow e.d. met Chow Yun Fat ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Bourne Identity. nog nooit gezien. Wel ok. ![]() |
|
Uprising. Joodse opstand in de ghetto in Warschau. Indrukwekkende film! ![]() |
|
quote: Ik hoorde net inderdaad dat die film nogal indrukwekkend is ja, misschien keertje huren op DVD ![]() ![]() |
|
quote: The Bourne Identity / Supremacy , doet me beetje denken aan James Bond, maar dan zonder de cliche's enzo. Leuk vermaak in ieder geval ![]() ![]() |
|
Afgelopen weekend heb ik The Godfather geprobeerd te kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-05-2005 16:44] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Hehe, geinig. ![]() ![]() |
|
quote: Dat dacht ik eens even. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
ja die hebben wij hier ook thuis liggen. wel een leuke film idd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Das Experiment. Best goed. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: En die gaat over...? ![]() |
|
Naruto ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |