|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de originele Grudge-films (I & II asian version) op MTV! blijkbaar iedere zondag een asian horror classic beestig! nog nooit zo lang naar MTV gezien sinds ze mij hadden gezegd dat Justin Timberlake zelfmoord gepleegd had :p |
|
Weer een hele reeks filmen gekeken de laatste weken. Effe opsommen: The Gathering: Nogal voorspelbare film over de getuigen van de kruisiging, en hun straf. Suspiria: Zal wel gekend zijn. Ik vind hem knap, vooral wat betreft kleur en geluid. Acteerwerk is niet zo denderend, maar daar kijk je wel over. The Glow: Made for TV. Bwa, 2 euro was hij wel waard. Elektra: Voor een superhero movie, best doenbaar. Bijvoorbeeld, niet zo slecht als Daredevil, Cat Woman, The Punisher, Hell Boy, enzovoorts. Ginger Snaps: Voor de zoveelste keer. Ik blijf hem leuk vinden. Ginger Snaps 2: Idem Ditto. Urban Ghost Story: Knappe film, die eigenlijk het ghost gedeelte off-screen houdt, en zich focust op de problemen dat het gezin dat geteisterd wordt, heeft. Knap acteerwerk, en op sommige momenten een heel beklemmende sfeer. Stond onder horror, maar ik zou het zeker zo niet noemen. Het is meer een drama, waar het geest-element bijkomstig is. |
|
White Noise in de bioscoop gaan kijken afgelopen zaterdag. Spannend Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
fargo laatst gezien.. topper Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
1984 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hahahahahaha dat je dat stuk stront goed vindt zegt meer over jou dan over de film Zenial |
|
Gister nog The Lost Battalion gezien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Agreed Ik zag onlangs In Good Company, zeker niet slecht "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zaterdag ben ik White Noise gaan kijken: Dat vind ik nog eens een intens opgebouwd filmpje. Weinig gore maar wel een machtig gruwelijke spanning. Knap. *edit: samen met IQ dus. Het gaat hier weer lekker grove internet-bekjes * [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-04-2005 17:02] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Toen ik naar de trailer zat te kijken leek de film me aanvankelijk wel interessant, totdat er in flitsen allerlei klassieke 'monsters' door het beeld hupsten. |
|
Hellgate, haha die is slecht! Ik heb hem net omgeruild bij de Free Record Shop voor The Boneyard. En die is ook kut! Op Ebay ermee! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-04-2005 15:48] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ladykillers met Dhr Hanks net gekeken. Totaal niet bijzonder. Pure tijdverspilling zeg maar. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Chinatown Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
en? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Iets met love was het. Dat is het enige wat ik me kan herinneren want de film was kut maar er was bier |
|
A Clockwork Orange Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik heb net The Pianist gezien. Zekers een aanrader |
|
Bambi http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gister gezien: Seed of Chucky, erg lachwekkend maar ontzettend kut! Echt een compleet achterlijk verhaal ook. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Pulp Fiction nog maar is een keer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Touch Of Death, grappige film met een paar goede gore-momenten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
'The Cat Returns' van Studio Ghibli. Erg leuk! Zenial |
|
quote: Verschrikkelijk, vind die hele Chucky serie nogal ruk. |
|
De tweede Battle Royale. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |