![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Japanse vrouwen met witte gezichten en zwarte oogschaduw zijn eng! ![]() ![]() |
|
Net Ice Age. Jammer dat er zo'n subplot over die baby en die dieren tussen het coole verhaal van het eekhoorntje en zijn eikel zit ![]() Nu is het tijd voor MTV asian screen ![]() Zenial ![]() |
|
C"est arrive prés de chez vous Brengt een mens op gedachten...En geeft me flash backs van een verleden dat etrug in mn heden is ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Supere film, en te weten dat dit het eindwerk was van een paar Belgische filmstudenten en ze hier de politie op bezoek kregen, ferm gebuisd waren en in Cannes prijzen kregen ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja,idd... Flikken op bezoek...sssssttt, die mensen zijn niet Ijskonijns beste vriendjes ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Mwoa, ik heb er nog nooit problemen mee gehad, ben enkel al geholpen door hen ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik kan er alleen enkelen serieus de grond inboren met wat ik weet... Maar da's off topic onlangs nog de tweede matrix gehuurd...vriend van me wou die nog ns zien, k vind er nog steeds de ballen aan (jaha,ben dan ook vrouwelijk ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Andrey Rublyov Ik zeg het nog maar een keer, Andrei Tarkovsky is geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door A. op 24-04-2005 1:24] Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
Ik ga nu nog ff Fight Club zien ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
spetters van paul verhoeven. Echt alle dingen die je van hem verwacht zit er weer in. ![]() |
|
Fargo, Stand by me Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
kut kut kut, weer iemand die fargo gezien heeft. Moet dat ding toch eindelijk eens gaan kijken. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hij was vanavond op Yorin, gemiste kans ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Blackadder's Christmas Carol, Deadly Outlaw Rekka, The Bourne Identity en Trainspotting. Ja ja. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Deadly Outlaw Rekka ook gezien; Rock & Roll wtf? vond em zelf wat minder, kwam erg traag op gang, en leidde eigenlijk tot niks, had wel wat meer actie en bloederige bende verwacht van Takashi Miike , maar er zaten wel veel leuke 'grapjes' in.. ik hoop dat Old Boy ook eens langskomt, die film lijkt me tegek... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gisteren de remake van the ring gekeken. Ja, ik loop achter de feiten aan, al m'n hele leven. Het was een tijd geleden, dat ik zo'n onderhoudende film heb gezien. Gaaf. ![]() |
|
quote: Oldboy is erg stoer ja, goede mix tussen brute actie en emotioneel verhaal (met daarin ook wat brutigheid). Er wordt van Oldboy uiteraard een Amerikaanse remake gemaakt, hopen dat die net zo stoer is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Gisteren Shawshank Redemption ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik vond 'm saai, ik heb de film niet afgekeken. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ah. Even kijken dan. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
quote: Was inderdaad een wat mindere in de serie. Verder niet helemaal ontopic net weer begonnen met Neon Genesis Evangelion te kijken. En Ranma 1/2 ![]() Zenial ![]() |
|
Colateral; aangenaam door verrast ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Ja,vies ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Deadly Outlaw Rekka. Valt wat tegen als je bedenkt dat hij ook Ichi en Fudoh heeft gemaakt. En ik snapte geen ruk van het einde. ![]() De twee 'raketwerper scenes' waren wel erg stoer. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |