|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond 'Meet Joe Black Metal'. Lijkt me een onwijze gaye rukfilm maar de vrouw wil graag kijken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
de titel spreekt wel erg aan haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik stelde het slechts voor, meer niet. Huilebalkje! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Haha Verval slaap vannacht alleen Zenial |
|
Gelukkig geen Meet Joe Black hoeven kijken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wel The Blues Brothers Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Meet Joe Black... wel gezien haha. Duurde een beetje lang. Sentimentele romantiek. En om in de stemming te blijven heb ik The Grey Zone nog gezien. Zware kost en erg indrukwekkend. |
|
Meet joe is leuk. Claiiire!! |
|
Poeh ik heb die film ooit ook met moeite afgekeken. Leek wel of de film na een half uur klaar was maar ze het einde daarna nog maar uitstelden en uitstelden... Zenial |
|
en ik maar denken dat die film (Meet Joe Black Metal) echt bestond. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
iemand al Kingdom Of Heaven gezien? ga er straks heen namelijk I Find That I Am Not There... |
|
iemand THE LAST MINUTE al eens gezien? :p |
|
Ik ga vanavond Soldaat Van Oranje kijken. Ik ben wel benieuwd, ik heb 'm nog nooit gezien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
das een vette film! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Howl's Moving Castle" van Hayao Miyazaki. Hehe weer een typische Miyazaki film. Ook weer erg mooi Zenial |
|
Ik heb dus Soldaat Van Oranje gezien, en het is inderdaad een goede film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: gister Meet The Fockers gezien, redelijke kutfilm, maargoed er was bier |
|
Gisteravond Hitchhiker's Guide To The Galaxy. Het was wel een aardige film, als je het boek niet kent zoals ik dan gaat het allemaal erg snel langs je heen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
gisteren AZ - sporting gezien, das pas een thriller, wel een voorspelbaar einde niemand die THE LAST MINUTE kent? :p |
|
quote: Is die al uit dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
in Amerika wel dacht ik, hier komt ie 4 Augustus. Ben wel benieuwd |
|
Ik ook. Het boek is in ieder geval erg gaaf. Om je dood om te lachen. Het enige probleem is dat het boek te dik is. Op een gegeven moment wordt het verhaal te vaag en de grappen te voorspelbaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: naja je kon hem in ieder geval al een tijdje "lenen" op het internet |
|
quote: Hehe ja die goeie bibliotheek die internet heet he, en dat alles gewoon gratis ipv een normale bieb waar je geld betaald voor cd´s en films Maaruh ik wacht tot hij uitkomt, ik wil deze wel in de bios zien...lijkt me wel een bios waardige film dit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |