|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: We kunnen een keer een Bud Spencer & Terrence Hill avond houden hier in de Gaystrasse. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanavond Rat Race. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
haha, ik ben vanavond zoet met Buck rogers DVD 2 gister Simon gezien, heel erg goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren Resident Evil: Apocalipse gezien. Hij viel tegen. Daarvoor nog een of andere B-thriller, die was gewoon ronduit saai |
|
quote: Hij is nu al leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
- Blue velvet - Mulholland Drive "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Alle Hellraisers nog een keer.. Die laatste (Inferno) had ik nog niet gezien. Die was wel bijzonder slecht. Eigenlijk was alleen de eerste goed. Der Untergang. Met zo'n 'home cinema system' is al dat gebombardeer wel erg indrukwekkend. The Machinist, een wanna-be-artsy-fartsy-film over een loser. quote: Indeed, geen onaardige film, maar dat einde had toch zo'n flauwe boodschap? [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 12-04-2005 22:07] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hellraiser I, II & III zijn gaaf!!!! Der Untergang moet ik nog zien, maar ik denk dat ik die wel goed zal vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 12-04-2005 22:17] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Rat Race, leuke film, maar het einde is een beetje jammer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Assault On Precinct 13, niet slecht, niet goed. 6 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Net ook gekeken. Einde was wat minder. Hele film was niet briljant, maar ik heb regelmatig dubbel gelegen. Zag ik daar ook een kathy bates voorbij komen. Met die squirrels, die ze gekocht hadden moeten hebben, hehehe. |
|
Jaja, zij is gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Der Untergang heerscht idd, die draait al behoorlijk lang trouwens! Ik heb net Cursed gezien, met Christina Ricci. Echt een heel slechte film! Het prachtigste moment was waarop Christina een weerwolf, die zich verstopt had, begon te beledigen. De weerwolf kwam te voorschijn en stak haar middelvinger op! |
|
net ratrace... was op tv |
|
quote: Simon heb ik gisteren ook gezien, erg goed ja! |
|
|
|
Eergisteren heb ik SAW gezien. Gave film Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat klinkt echt te erg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gister weer eens : The Last Samurai gekeken sterke film met een sterk verhaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hellraiser 2 is gaaf!!!! Deel 3 begint al een beetje cheesy te worden, en daarna wordt het snel minder ja hehe quote: En met Tom Kruis. Erg, erg jammer. Met een willekeurig andere acteur was het een goede film geweest... Zenial |
|
quote: Mja dat vind ik een onzinnige opmerking, hij acteert het anders aardig goed allemaal. Ik zie niet zo snel wie je er anders neer moet zetten en of het dan wel een betere film was geweest "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hij acteert helemaal niet goed. Tom Cruise is in die film niet Nathan Algren maar Tom Cruise. Hij doet altijd hetzelfde, net zoals Keanu Reeves, die is ook hetzelfde in elke film. Met een acteur die wel in de rol van iemand anders kan kruipen was het wel een goede film. Zenial |
|
quote: Ik vind dat hij anders behoorlijk goed dat zwaard behandeld. En het komt geloofwaardig over. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Sommige acteurs hebben dat idd, dat ze altijd hetzelfde spelen, Michael Madsen en Christopher Walken ook. OOkal vind ik vooral die laatste wel een gave vent. Gary Oldman is daarom mijn favoriete acteur. Drugsdealer, Dracula, Sid Vicious, hij speelt het allemaal verschillend. Soms herken ik m niet eens. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |