|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die films liggen allemaal niet op me te wachten. |
|
beter Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach, de films die ik ken uit dat lijstje vind ik best heel oke hoor. |
|
quote:Als je het zo stelt... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Constantine, wel aardig, zeer het kijken waard al vind ik dat meeste mensen hier beetje erg overdrijven over hoe goed ie is. Ook het commentaar over dat het einde zo slecht is vat ik niet helemaal, einde was best redelijk, niet snel afgekapt enzo, wel zon "happy-hollywood" einde maarja dat was te verwachten. |
|
The Wisher... standaarslasherfilmpje |
|
Der Krieger und die Kaiserin. Het kan aan m'n hoofdpijn liggen, maar ik denk dat ik deze film bijna zonder "maren" leuk vond. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Trainspotting ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Net Wishmaster 2, Evil never dies gezien. Wat een bagger vervolg. Slechte computer effecten, rare verhaal wendingen. Meneer Wishmaster wordt zelfs op dezelfde manier verslagen als in deel 1 die overigens wel de moeite waard is. Zometeen Bud Spencer & Terence Hill kijken. Altijd goed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gisteren ook gezien, Wishmaster .. ach .. wel een lekkere op de bank hang film .. zo één waar je gerust tussendoor ff kunt gaan pissen |
|
quote: en schijten... Deel 1 zat toch een stuk beter in elkaar. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Klopt. Maar dat is ook geen topper. Volgende week komt Fright Night ... lijkt me wel humor |
|
quote: Ik kan me herinneren dat Fright night wel leuk was. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Adam's Rib. Onderhoudend. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Vrijdagavond: De Dominee, mooie film. |
|
quote: Deel 2 was zeker niet leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aliens Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Aardig wat films gezien dit weekend. X-Men, The Abyss, en The Ring 2 in de bios. Veel enger dan deel 1! Maar nog lang niet zo eng als The Grudge voor mij. |
|
quote: O, nee The Ring 2 = enger?? Hoge drempel om te gaan kijken. NA het bekijken van deel 1 in de bios, begaf mijn TV het direct toen ik thuis kwam op de manier zoals in de film. Ik heb weken lang 7 kleuren bagger gescheten. Wat gaat het winnen: Mijn angst of nieuwsgierigheid naar deel 2? Kgggg... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Indiana Jones And The Temple Of Doom Assault On Precinct 13 The Machinist Alle drie goede films, vooral The Machinist vond ik erg verrassend. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Driven. |
|
quote: Hier ook. Beter als ik verwacht had... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Inderdaad, ik ben niet zon fan van stallone en ook niet van f1 maar de film was toch zeer goed kijkbaar |
|
Hitch I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |