![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
straks even Seed of chucky hehe ben benieuwd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Net weer is Texas Chainsaw Massacre gekeken, hij is nog steeds vet! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 18-04-2005 22:13] .. ![]() |
|
Ik heb gister Gone, but not forgotten gezien, vond het wel een gave film. Alleen had ik weer eens veel te snel door wie de moordenaar was. En de dag ervoor per ongeluk candyman 3, ik wilde 1 zien maar had de verkeerde gehuurd ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Tss.. NIETS kan The Goonies evenaren!! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ik vond hem ook zeker niet slecht. Maar was te moe om hem zaterdagavond helemaal af te kijken. Op een gegeven moment had ik het wel gezien. Zal mij benieuwen of de japanse film van vrijdag wat is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
RomperStomper (alweer) Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
quote: Lekker vrolijke lachfilm.. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: En...beviel de film over die trekpop? quote: Toch wel de Tobe Hooper versie mag ik hopen? quote: Hey you guys!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Anchorman... kolere wat flauw ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Hehe, zonde, Candyman 1 is echt vet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik wist helemaal niet dat er andere Candymans waren, deel 1 is gaaf inderdaad! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
gisteravond "Nausicaä of the Valley of the Winds" gekeken. Mooie anime van Miyazaki. Lijkt af en toe wel erg op Mononoke (of eigenlijk lijkt Mononoke hierop, deze is veel ouder), met dezelfde natuur vs. technologie boodschap en grote beesten en zelfs de vrouwelijke evil mastermind. Niet zo goed als Miyazaki's latere werk, maar zeker aan te raden ![]() Zenial ![]() |
|
Vanavond: National Lampoon's Vegas vacation ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Geweldig! Chevy chase ![]() ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK ![]() |
|
Misery ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ben Ravenous aan het kijken (met pauzes) tot nu toe een rare horror western. Guy Pearce uiteraard een goede acteur (memento) ![]() |
|
argh ....eindelijk. vanmiddag begonnen aan de transformer box, zijn nu gestopt en gaan morgen weer vrolijk verder. Soundwave en Starscream rule!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Signs, bestwel geinig. ![]() |
|
quote: Iemand had mij de strips daarvan aangeraden, maar ik vind ze nergens. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Dinsdag Cursed, wel geinig, maar totaal niet eng imo. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: *zoekt ff* http://store.viz.com/browse/NAUSICAA/s.YZI5I1Sv Zenial ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Woensdag stukken uit The Pianist gezien, prachtige film ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |