|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha omdat we dezelfde smaak in films hebben en ik ook op zo'n manier zou hebben gereageerd haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Humor van de bovenste plank. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Onbeargumenteerde bagger dus. |
|
Ring 0, saai, het eind is wel aardig maar dat toneelgezeur in het begin. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik vond ring 0 nog niet eens zo slecht, 'rasen' of 'ring spiral' die moet je echt vermijden.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb de box, maar ik kon me (blijkbaar) niet herinneren dat ik dat deel zo saai vond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
'The Butterfly Effect'. In één woord: wauw! Wát een super goede film, hij heeft me van het begin tot het eind geboeid (en dat gebeurt niet vaak). Erg gaaf verhaal ..."Hate can only create more hate"... |
|
Immortel (Ad Vitam): Niet echt een film dat je een wow-gevoel geeft, maar toch wel heel knap. Een leuk verhaal dat je filosofisch kan gaan bekijken en bestuderen, maar dat, als je dat niet doet, ook gewoon entertainend is. Een interessante futuristische wereld die wordt gepresenteerd. De CGI toestanden waren een nogal crappy/raar, en blijkbaar volledig random toegepast, maar als je hierover kijkt, is de film best te genieten. (Trouwens, ik denk dat de CGI op de goden opzettelijk zo stroef is gemaakt, om ze meer onmenselijk te maken. Alleen de CGI van de echte mensen in de film stoorde me een beetje). |
|
Constantine - |
|
Der Untergang On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:k vond em best okee en af en toe lekker sarco wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Deze ga ik vandaag ook zien. Best een goede film toch? |
|
quote: Ik vond m erg leuk. Hoop vage luitjes in die film Hmmmz wat heb ik zoal gekeken Million Dollar Baby. Niet zo spannend en op t einde erg sentimenteel. Ik zou m geen oscars hebben gegeven... Resident Evil 2: Kolere wat slecht!! Stuk kutter dan deel 1. Nauwelijks zombies, en bij de introductie van de superzombie knapte ik echt af Zenial |
|
Gisteren Mind Hunters voor de tweede keer gezien. Ik kijk een film niet snel meerdere malen, maar dit was erg oké. Ook altijd leuk om dan in eens kleine details te ontdekken die mij de eerste keer waren ontgaan... RECOMMENDED!!! Voor de mensen die deze film nog niet hebben gezien... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-03-2005 12:32] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja MDB had echt last van een anti-climax. Dat maakt em idd een stuk minder "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die staat nog op mijn 'nog te huren - lijstje' ja. Mooi dat hij gaaf blijkt te zijn. |
|
Team America - world police eindelijk n's gezien, vind hem toch wel erg sterk! (ook al vinden sommige mensen van niet, he ernst ) |
|
enorme meuk: Open Water. I Find That I Am Not There... |
|
quote: Zeker dat gevecht tussen Alice en Nemesis. Dat sloeg écht alles. |
|
quote: Dat was zeker een pluspunt die vage types alleen meerdere keren zakte de film weg omdat het gewoon te traag was. Jammer, als ze er 30 minuten uit hadden gehaald was het een wereld film. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Over een stel dat ineens plots op zee worden achtergelaten. Zou ook begod niet weten hoe zo'n film je de hele tijd kan boeien. |
|
Motorcycle Diaries, erg erg mooi gefilmd. En Love Actually, wat eigenlijk nog best wel een erg leuke film was. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
SDF Macross 1 Zenial |
|
Bambi http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |