|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is inderdaad een wat minder sterk punt in de film, ben ik met je eens Maar over het geheel gezien vond ik het toch wel een vermakelijke film. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: De film is een bijelkaar geraapt zooitje, er zit geen duidelijke lijn in. Op een gegeven moment wordt er van alles en nog wat gejat. En er zit niet zoals in de eerste een duidelijke climax in de film en een goede heist. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Vegis ik mij, of was die Zombi niet gewoon Fulci's cut van Romero's Dawn of the Dead? |
|
Eindelijk 21 grams gezien . Mooie film zeg! |
|
Binnenkort kijken: -Requiem For A Dream -21 Grams -The Butterfly Effect -Mulholland Drive |
|
quote: mweeeeh, die moet ik ook nog steeds zien Heb jij Mystic River ook gezien dan? Uit dezelfde tijd, en ik vind hier Sean Penn ook fantastich in spelen. Nou ja, eigenlijk speelt iedereen hier geweldig in. Je bent er ook verzekerd van dat je verslagen of iig behoorlijk aangedaan de (thuis)bios uitkomt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ook nog niet gezien Ik ga straks wel ff neuzen in de videotheek! |
|
quote: Die twee zijn iig al erg goed. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Harvie Krumpet Suck my piss |
|
quote: Ik heb 'm nou al een half jaar thuis liggen, maar durf het nog niet echt aan. Is zo'n film waar je de goede bui voor moet hebben of zo, en die bui kan ik niet echt vinden.... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Famke's Hide and seek,tja eigenlijk niet echt bijzonder. |
|
The beach. Weet niet waarom. |
|
quote: Hehe, droogkloot. |
|
quote: Zombi was de titel van Dawn of the Dead in Italië. Zombi 2 (die van Fulci) is zeg maar een 'vervolg' op Dawn. Vandaar de titel Zombi 2. Titels : Island of the Flesh-Eaters Island of the Living Dead Ultimi zombi, Gli Zombie (USA) Zombie 2: The Dead Are Among Us Zombie Flesh-Eaters (UK) [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 08-03-2005 16:20] |
|
quote: Ik heb hem ook pas gekocht en gekeken. Hij viel mij eerlijk gezegd wat tegen. Er werd nogal lovend over gesproken, dus ik had hoge verwachtingen. Ik miste eigenlijk wat hoogtepunten, onverwachte wendingen in het verhaal of wat spanning. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Million Dollar Baby, goede film met een anticlimax. Het zal iig een klassieker als Raging Bull niet benaderen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik denk dat je in de war bent met de versie van Dario Argento. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
From hell, gaaf sfeertje, oude Londen. |
|
Lekkere wijven, veel bloed Bagger acteer werk (De teksten worden te) geforceerd uitgesproken en helemaal slecht camera werk ( camera filmt grote delen van scenes zonder te bewegen, waardoor je dus mensen in en uit beeld ziet lopen. Als de camera wel beweegt trilt ie nogal erg.) Maar de babes en het bloed maakt redelijk wat goed. |
|
Hahaha, dat ziet er té erg uit, maar eens downloaden... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Die was schattig. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
pilot en 1e zeizoen er doorheengebeukt van dead like me, 13 afleveringen non stop achter elkaar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Invictis, Dead Like Me is toch gecancelled? |
|
quote: hu hoezo gecanceled dan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |