|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:vooral cameron en lucy wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Drew is ook errug mooi |
|
quote: Drew ja |
|
quote: Wat een gigantische bagger is dat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
15 Minutes, met Robert de Niro .. best aardige film, niet echt denderend qua acteerprestaties, zeker van De Niro had ik meer verwacht... Verder episode 5 v/d 7 van Twin Peaks... nog twee afleveringen, en dan kan ik me aansluiten bij de rest van het Twin Peaks minnende volk wat al een eeuwigheid wat op de dvd-release van Seizoen 2 |
|
Closer. Aardige film, goeie rollen van Jude Law en Clive Owen, vooral Owen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
The Big Lebowski. The Dude en Creedence heerschen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
X-Men 2 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Blade, gave special effects! |
|
Sideways. Hehe nog nooit zo gelachen om iemand die zo depri is Zenial |
|
Immortals (naar de strips van Enki Bilal) The Incredibles G.O.R.A.N.--> simpele Turkse SF met heel veel sterke gelijkenissen met The Fifth Element. Filmpke met heel wat Turkse zelfspot. Eternal Sunshine of a spotless mind--> magnifiek!! (Kate Winslet en Jim Carrey ) The Forgotten: bwaaaa, nie echt de moeite. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Aha, gebaseerd op een strip. Vandaar de combinatie animatie/realtime acteurs enzo. Eergisteren gezien, nu tie wat aan het bezinken is in mijn gedachten begin ik hem steeds gaver te vinden. |
|
quote: dat had ik ook; vlak na ik de film had gezien wist ik niet goed wat er van te denken (combinatie animatie/realtime acteurs) ondanks de prachtige beelden. Is nu weekje geleden en waaauw....tis een aanrader voor de Bilal-fans. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Inderdaad. Ik heb hem dan ook zelf op DVD inmiddels. |
|
quote: ga ik ook wel doen...eerst beetje wachten kwestie dat ie misschien ergens in aanbieding staat (Freerecordshop?) ben ervandoor! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ben net de trailer aan het bekijken. Het ziet er uit als een verfilming van zijn strips. Leuk maar vind het raar dat ie nu al meer dan 20 jaar aan hetzelfde verhaal vasthoudt. mvg wk10 |
|
quote: Hij begon veelbelovend, maar nam gaanderweg helaas een uiterst matige wending. Zeker geen aanrader inderdaad. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het verhaal is erg aanlokkelijk, omdat je wilt weten hoe het afloopt. De uiteidelijke clue is idd erg tegenvallend. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oh ja, gister gekeken: The Stepford Wives. Wat een rukfilm Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
[Offtopic] Mark heeft een gave usericon.[/Offtopic] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
gisteravond The Scorpion King gekeken.. mwah.. ging wel.. carcasstrid |
|
VET HARD hahahaha, geweldig.. jammer dat het een remake is echter. Oja Immortals ook, maar ondanks lovende dingen hierboven vindt ik hem echt enorm zaad. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gister We where soldiers weer gezien. zeer goede en inderukwekkende vietnam film. |
|
quote: Je bedoelt We Were Soldiers En ja t'is wel te pruimen "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |