|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb "Saw" van 't weekend gekeken. Het is een mix van "The Bone Collector" en "Cube". niet echt horror, maar wel best ziek. Einde is erg gaaf, en redelijk verrassend. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: is die al op dvd uit of niet ? |
|
Ik denk het wel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ik heb em weekendje terug in de bios gezien dus ik denk het nog niet... Hulde aan invictis die de film SAW onder de aandacht heeft gebracht op dit forum!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: april; dubbel dvd van der Untergang Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: SAW rules Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ocean´s Eleven, was op tv een paar dagen terug. Viel me wat tegen, op zich geinig maar niet mijn soort film. Old School, komedie met een vrij origineel verhaal en wat grappige stukjes. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wat ik dus ook niet heb gedaan. Dat laat ik over aan zaterdagavond publiek. [Dit bericht is gewijzigd door SeraphErik op 30-03-2005 14:18] ...what she said... |
|
Oceans 12 dan. Dat vond ik wel zo'n draak van een film. Maar goed, wat verwachtte ik ook van een film die specifiek op dames van 15-55 jaar is gericht? Ook fijn voor 'homosuelen'. Elke shot bevat een begeerlijke Hollywood gozer. Niet mijn ding. ...what she said... |
|
Sleepers. Goede film Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
afgelopen weekend naar The Village gekeken, wat een flut-film zeg, supersaai en niks aan, ik snap niet waarom ze zoveel ophef hebben gemaakt om die film, echt slaapverwekkende film ....verder heb ik nog naar Jackass gekeken , The bourne Identity en ik had al heel lang Final Destination pt.I niet meer gezien, brrr...nog steeds eng, binnenkort deel II nog es kijken |
|
quote:Durven ze dan ECHT zoveel te vragen voor een bioscoopticket? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Het enige wat heerscht aan die film is het Haarlem-station. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
der untergang....mooie film. ben er stil van. Fuck the world and fuck you |
|
quote: en terecht, het is ook een heel indrukwekkende film...ik ben blij dat die is gemaakt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Als ik aan die con-ti-nue amputerende dokter terugdenk wordt ik weer helemaal enthousiast! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
er zitten wel een paar "gore"stukken in ja...maar wat wil je ook... Fuck the world and fuck you |
|
Fargo weer eens gezien, blijft goed quote: Geen idee bij wat voor mega-bios je zoveel betaalt, maar ik betaalde afgelopen zaterdagavond bij de pathe in r'dam nog 8.75 voor een kaartje. Is nog duur genoeg natuurlijk, maar 15 euro slaat echt nergens op Zenial |
|
quote:En ik vind 6 euro al schandalig duur. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Indiana Jones - Raiders Of The Lost Ark, geinige film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is het ook, de bios is achterlijk duur. Zeker als je ook iets wilt drinken, dus ik neem, als ik al ga, vaak zelf wat mee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ghost in the Shell nog maar eens, en ook "The Cat Returns", zo'n beetje de japanse equivalent van een Disney film. Volgens mij van dezelfde kerel als "Spirited Away". Was wel de moeite. |
|
Dodgeball, belachelijke film, slaat nergens op, maar misschien ook wel grappig daarom Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |