|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pas Op Of We Slaan Erop, van Bud (beer) Spencer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik meen dat ergens gelezen te hebben op één of ander forum. Hoop dat het niet waar is want ik vind het wel een leuke serie. Alleen jammer dat het voor mij op zo'n klote tijd wordt uitgezonden. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 09-03-2005 21:06] |
|
Employee of the month, grappige film met een wat absurd einde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, die heb ik ook gezien een een week of wat geleden. Inderdaad wel een leuk einde ja. Verder was het niet zo'n hele sterke film. |
|
quote: Dat niet nee, maar ik vond em wel komisch "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Komisch wel ja. Zitten wel een aantal momenten in die ik na zou willen doen hier op het werk. (ik denk aan de scene dat hij zn chef op het werk bedreigd ) |
|
Mean Girls ( 8 - ) Gothika ( 6 - ) Rockstar ( 9 - ) Bruce and the dragon ( 4 - ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Starship Troopers!!! FREEZE |
|
quote:Die heerscht ja! De serie zelf was ook vet! Net The Exorcist: The Beginning gezien. Goede film, maar erg klassiek. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik wil later ook een bushalte Suck my piss |
|
Hardball. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Lost Highway. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Wild At Heart. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Goed? hahaha, The Beginning is nogal een matige copie van het origineel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik ga weer eens ff the longest day te lijf nu Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gisteren Saving Private Ryan gezien. Absolute megaheersch! spelfout weggehaald... |
|
Th scorpion king. Leuk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Eergisteren Alien vs Predator gezien. Viel goed mee. Da's zo'n prent waarbij het geluid hard moet en je gewoon moet genieten Hij had best wat uitgebreider mogen zijn (ik heb maar meteen de "extended" versie gekeken (hoop ik, héhé). Hij gaat wel een pak "sneller" dan bvb de Alien films. Dat met die schuivende muren was soms wel wat overbodig om de spaning er in te houden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Die is slechts enkele minuten langer. Alleen de scene in het walvisstation, in het begin, is toegevoegd. |
|
Schindler's List. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Die ga ik straks ook nog eens zien. quote: Ah, goed dan, die versie was het dus. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Monsieur Verdoux. Best aardig. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
constantine wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: zo goed? Zal em is gaan kijken dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |