|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Ring 2. Boooorrrringggg Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Oeh, Volcano High, heerschfilm! Supervaag (in good old japanse film traditie) maar wel erg vlot & komisch Zenial |
|
White Chicks! Geweldige film, heb m nu voor de 4e keer gezien, maar het blijft lachen!! |
|
Lemony Snicket, wel grappig, niet bijzonder |
|
Little Women. Van overacting gesproken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Rookie, tsja "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
ow en superman 2 , maar dat is pure kvlt natuurlijk :p "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote:Internetkrijger? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
neej Anaalkrijger "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Dat is vrij gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Alles is gay. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Neuh. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gay zijn is gay, Niet gay zijn is gay. Conclusie, Alles is gay. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Suspiria |
|
"Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo" Ouch. Erg depressieve realistische drugsfilm. Beetje als Requiem for a Dream, maar dan smeriger en realistischer. Drugs are bad mmmkay? Zenial |
|
Gisteren Superman II, wat een foute shit is dat stiekem toch eigenlijk... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vrijdag Constantine, donders coole film, alleen liep ergens tegen het eind de DVD te stotteren en vast enzo GVD!! Dus had em liever nie gekeken grmpfh |
|
quote:Ja is idd leuk, maar depressief? Gewoon de [jammergenoeg spijkerharde] realiteit. Ok, ok die is deprimerend af en toe. |
|
quote: Toevallig, die heb ik ook vrijdagavond gekeken. Maar ik vond hem tegenvallen! |
|
Ju-On 2, vage film, maar wel goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The 3 Amigos! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hehe nou mijn realiteit is gelukkig een heel stuk minder deprimerend dan die van haar, dus voor mij was het een erg depri film. Net gekeken: Harvie Krumpet. Korte film (20 minuten ofzo) van kleipoppetjes, maar erg mooi en ook behoorlijk depri hehe. Heeft nog een oscar gewonnen voor beste korte film Zenial |
|
Immortal. Tja, een film met die naam moest ik natuurlijk zien. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Indeed. Moet er wel bij zeggen dat ik Ju-on tien keer beter vond. Maar deel twee was ook niet slecht cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |