|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ju-on (the grudge) gezien SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Dracula 3000...wat is dat toch ?? al de goeie horror series moeten een film hebben die zich afspeelt in space ??? fuck it ! Was een Z film...nog een wonder da'k 'm heb afgekeken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat je uberhaupt aan zo'n film begint.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ach ja, ik wou na der untergang een leuk, licht verteerbaar filmpje. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maar door de slechteheid ervan wordt het weer zwaar om erdoor te komen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
net half : La Bestia uccide a sangue freddo (aka SlaughterHotel.The Cold-Blooded Beast, Asylum Erotica) , gezien. veel vrouwelijk schoon verder ook goed te pruimen [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 01-04-2005 9:50] |
|
Bionicle 2 Op je knie en pijp voor genade! |
|
Indiana Jones And The Last Crusade Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Anacondas - tja, wat kan je daar over zeggen...een zoveelste in het genre Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Die Blechtrommel. Hmm. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Dodgeball laatst gekeken. Leuke film met flauwe humor. Ben Stiller is altijd grappig. Maar ja moet er van houden Het zal je moeder maar wezen... |
|
The Ring 2: Slecht. |
|
Hostage met Bruce Willis. Niet slecht... alleen het einde is weer kazig,echt hollywood. Fuck the world and fuck you |
|
ik hoor overal dat The Ring 2 slecht is, tóch ben ik nog steeds benieuwd, aangezien ik alle 4 japanse delen ook gezien heb... het knaagt een beetje aan me om em toch te gaan kijken, denk dat ik em maar even ga downloaden dan ofzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gisteren in the name of the father of wat anders? Over rassenscheidingen, haat, geweld, familie en moeilijke keuzes. Erg dramatische allemaal, maar het kon mij wel boeien. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2005 12:21] |
|
quote: Ze hebben in Ring 2 veel plotelementen van Dark Water gestoken, hetgeen spijtig is, want Dark Water, de remake, komt dit jaar nog uit. |
|
Al die remakes van tegenwoordig. Wat een grafzooi. Fuck the world and fuck you |
|
Suck my piss |
|
het hele 1e seizoen van de remake van battlestar galactica. een van de beste series die ik ooit heb gezien. zelfs nog beter als babylon V. |
|
net de Samurai Champloo serie afgekeken. heerschend wel al zijn de rap invloeden erg irriterend af en toe, vooral ook erg vet dat het een japanse anime is met nederlandse invloeden( stukken over van gogh,) en de nederlanders in de serie spreken dan ook nederlands. |
|
Gisteren Daredevil... ging wel http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ik vond de "directors cut" een hele verbetering. Heb je die gezien? |
|
Strange Days Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Is Enter The Dragon wat? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |