|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Well you can kiss my ass! Well you can kiss my ass! Well you can kiss my ass! Well you can kiss my ass! OR KISS YOUR OWN ASS GOODBYE!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb hun demo hier. Super band! Live ook helemaal te gek. Nogmaals, in hetzelfde rijtje als Dead stop en Restless youth: Outbreak For the worse My revenge I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
RY demo is goed, maar deze ep Ooit van Out Cold gehoord? Nieuwe plaat is net uit op Acme Records; komt spoedig via Kangaroo ook uit in Nederland. Ik wacht zelf met smart op de gloednieuwe Annihilation Time. We don't take it, we just fake it... |
|
Out cold ken ik ja. Ik heb We attack if provoked maar daar loop ik niet echt warm voor. Misschien dat ik wat gemist heb hoor. Geef mij Our turn maar I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: what about righteous jams |
|
RJ vind ik dan weer 10x niks; heb die laatste cd en die vind ik echt waardeloos. Heb ze live gemist, maar hoorde dat het HEEL slecht was... We don't take it, we just fake it... |
|
live spelen ze volgens mij de helft niet. Die cd vind ik juist super! maar ik ben verder ook geen old school liefhebber, dus vandaar dat ik weinig bands ken. |
|
Dat Righteous jams heb ik nogsteeds niet gehoord. Binnenkort maar eens checken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmmm, als ik de nieuwe Aardschok weer doorlees komt er weer veel interessants uit waar ik wel benieuwd naar ben. Barcode - Showdown (eindelijk!) Dead hearts - Dead hearts Gigantor - G7! Shackled down - The Crew Striving higher - Striving higher When tigers fight - When tigers fight The Butcher - Army of apocalypse (eindelijk!) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ondanks de echt belachelijke bandnaam, klonk When Tiger's Fight me niet zo slecht in de oren... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik heb het nog niet gehoord. Maar als ik lees dat het old school is en als ik dan ineens de naam Carry on voorbij zie komen dan is mijn interesse in ieder geval aangewakkerd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Leek totaal niet op Carry On; op de site van Indecision staat 'n mp3... We don't take it, we just fake it... |
|
Barcode klinkt weer heerlijk. Een van de beste, zo niet de beste metalcore act. Dead hearts viel me een beetje tegen. Als ik namen als Carry on, American nightmare en In my eyes lees dan verwacht ik snelle, agressieve old school. Dit was mij niet agressief genoeg en kende teveel rock invloeden. When tigers fight lijkt inderdaad totaal niet op Carry on. Meer op Madball. Niet slecht trouwens. The Butcher, geweldig als altijd. Ik vind dit een erg gave band. Live ook een groot feest. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb vandaag de nieuwe cd van Paint it black mogen ontvangen. Paint it black is ontstaan uit Kid dynamite. Kid dynamite is een van de meest geniale hardcore bands ooit! En nog niet eens zo heel oud. Iedereen die KD niet kent moet ze NU even gaan checken want je weet niet wat je mist. Paint it black gaat een beetje verder waar Kid dynamite gebleven was maar ze klinken toch totaal anders. Ook Paint it black maakt een opgefokte mix tussen hardcore en punk. Ze klinken op dit nieuwe album een beetje als de hardcore versie van Rancid...maar dan zonder de ska. Lekkere opgefokte, kwade, energie volle maar ook originele hardcore. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb die cd ook ja. Lekker up-tempo; klinkt af en toe een beetje als een moderne versie van Black Flag. Doe me dan toch maar de nieuwe Kill Your Idols... We don't take it, we just fake it... |
|
Ah! Now we're talking! Kill your idols is ook geweldig ja. Van hun nieuwe album heb ik nog maar 1 nummer gehoord dat me een beetje tegen viel. Kwam een beetje punky (lees: midtempo) op me over. En ik ben nou eenmaal een grote fan van snelle hardcore. Hun oude albums vind ik wel allemaal geweldig dus dit nieuwe album ga ik ook zeker nog even in z'n geheel checken. En tot die tijd schuif ik mijn liefde voor Paint it black niet onder stoelen of banken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Eej Vivahate, jij als Kill your idols liefhebber zult dan Plan of attack ook vast wel kunnen waarderen. http://www.planofattackhc.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mhuhaha! Gisteren weer lekker wat hardcore ingeslagen in Arnhem. Comeback kid - Wake the dead (melodieuse old school) Dead hearts - Dead hearts (old school) Kill your idols - From companionship to competition (old school) Path of resistance - Who dares...wins (sXe metalcore) Restless youth - State of confusion (old school) Niet slecht, al zeg ik het zelf I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Fuck zeg, ik ben hier even zwaar onder de indruk van Path of resistance. Ik heb hun cd gekocht omdat ik er veel goede verhalen over had gehoord en om hun sXe imago (ja ja, sorry). Maar het blijkt ook nog even tering gave metalcore te zijn. En dan bedoel ik metalcore zoals metalcore bedoelt is. Diep gewortelt in de hardcore. Snelle old school stukken, brute zang, lompe breakdowns, you name it! Lekkere kwade muziek dus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
is dat niet die ex Earth Crisis band? (of is dat weer wat anders?) |
|
Het is volgens mij inderdaad een projectje van wat Earth crisis leden met nog wat andere gasten (ze hebben 3 vocalisten). Jammer genoeg is het nooit verder gekomen dan deze ene cd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Luister nu naar Wrecking Crew. Fijne Boston hardcore band, doet me erg denken aan Cro-Mags. |
|
quote:Ik heb dara 1 nummer van op een Victory verzamelaar, en die klonk idd erg vet! Over Victory gesproken, draai nu Deadguy (Fixation on A coworker) en deze stijl vind ik echt zwaar vet (lekker psycho), iemand die meer van dit soort bands kent? Aub wel fatsoenlijke productie |
|
pas gekocht : Discipline : Guilty as Charged en Love Thy Neighbor, op aanraden van een maat van mij. Twee gave hoewel zeer van elkaar verschillende platen van dezelfde band... Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |