|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je hebt van die magere mokkels tussen. Kunnen het mooi als niet eet excuse gebruiken zonder dat iemand ze er dan nog verder op aanspreekt. Je kunt het zo ook goed praten voor jezelf. |
|
Vegan is toch alleen dat je geen vlees eet? Of zit er nog iets anders aan vast? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Dat is vegetarisme. Vegan(isme) betekent dat je totaal niets dierlijks gebruikt: geen zuivel, geen leer etc. etc. |
|
Hmmm dat is niet echt gezond There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ah plies niet WEER dat gezever he .... |
|
ach boeiend...iedereen doet maar wat ie wil. Fuck the world and fuck you |
|
Het vegan/sXe gezeik is gewoon het true or not gezeik wat je bij blek ziet ... Daarom trek ik een bandje als Propain ook zo goed ... niks kijken wat andere bands doen of zeggen, gewoon vette albums maken en iedereen live uit hun schoenen blazen |
|
dan lijkt pro pain kwa mentaliteit enzo wel wat op Barcode..Ik zal es wat van Propain gaan downloaden...misschien vinnik het wel tof. Fuck the world and fuck you |
|
jij kent Pro Pain niet *valt flauw* |
|
eh...Jenje ?? hehehe, bijgekomen ?? van naam ken ik Pro Pain natuurlijk wel, ben d'r alleen nooit aan toegekomen hun muziek te checken,net zoals met zoveel muziek trouwens ( iedere maand is de geldbuidel weer schoon leeg. ) Fuck the world and fuck you |
|
Dude ... Pro-Pain is mijns inziens een band waarbij je echt goed je best moet doen om ze niet te horen ... zeker als je je ietwat met metal en hardcore bezig houd ... Maar wha'evah: ga zeker OF de eerste albums, of laatsten halen die zijn mijns inziens de beste. Heerlijke bulldozer metal/hardcore |
|
Doe ik, es kijken of ik ze bij plato volgende week zaterdag eens tweedehands kan scoren. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja? En? Dus? Wat is het probleem dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nou je kunt het wel vervangen hoor, maar het kost erg veel tijd en geld. En zo lekker is Alpro nu ook weer niet. Het is een fulltime job eigenlijk, en als je een chaotisch leven hebt of een persoon bent kun je het beter niet doen. Maarre ik ga Jenje nog verder schokeren, want mental is niet alleen |
|
Ik dacht dat iedereen Pro-pain wel kende. Die band is behoorlijk groot. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tja op een of andere stomme manier mis ik ze steeds. Stonden in Nijmegen net op een dag dat ik echt niet kon, en op graspop ook gemist. En muziek downloaden doe ik niet (te veel moeite/gedoe), en geld om te kopen zit er ook niet in. |
|
quote: Ik vermoed dat ik chagrijnig was. No pun intended |
|
Pro-Pain is de shit, laatst in 013 weer een geweldige show voor een goed zat publiek. Wel jammer want dan gaat het er niet zo hard aantoe als normaal. Maarja ongeacht het publiek blijft deze band geweldig. |
|
quote: idd, kende ze niet voor ik ze zag en gelijk erna cd's van kopen. goeie shit. jammer dat ze uit elkaar zijn nu Je moeder. |
|
quote: Zoveel mis je niet hoor. Ik heb 2 albums van Pro-pain en het is zeker een vette band. Maar die 2 albums hebben me nog nooit aangezet tot het kopen van meer. Ik vind het op een gegeven moment allemaal op elkaar gaan lijken. En het optreden op Graspop was ronduit saai. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Truth Hurts is wat mij betreft verreweg hun vetste plaat (en die daarna is ook nog wel de moeite waard). Ik heb vorige week de laatste ff gehoord, maar die deed me echt helemaal niks. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vind ik ook ja. Toen ze die plaat uit hadden en in Eindhoven speelden trakteerde ProPain de bezoekers op 2 songs van Crumsuckers. |
|
The Truth hurts en Contents under pressure zijn wel vet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik heb al mijn pro-pain cd's weggegeven... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |