|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yes! De nieuwe Full Blown Chaos is binnengekomen van bestelling. Dat is wel zo'n brute cd. |
|
Je hebt DC toch? Check het dara dan effe ... jij koppige tukker |
|
DC heb ik al tijden van mijn computer gehaalt. De share limits werden steeds hoger en mijn comp wordt oud en trekt al dat sharen niet meer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zucht ... kzal wat voor je rippen dan |
|
That's the spirit! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Begrijp wel dat ik speciaal voor jou nu uit mijn stoel kom |
|
Hey bitch Kom op msn |
|
euhm ... dude ... |
|
Hahaha hoezo spam? |
|
Goed, ik zat er dus helemaal naast met mijn idee over Totenmond. Dit is gewoon dikke crustpunk. De duitse versie van The Exploited en Driller killer. Een lekker snel nummer als Polizei SA/SS en Ragnarok vind ik helemaal geweldig. Maar hun trage, slepende nummers zoals Marschieren en Der Schlacht vind ik nogal saai. De riffs worden gewoon constant herhaalt. Ik zou er in ieder geval geen cd van aanschaffen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
echt niet?Ik ook niet..zet maar weer een plaatje op van Nailed Down.Da's tenminste ECHT hakken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Death threat is sowieso erg gaaf. Hun eerste album, Peace & Security, was een metalcore album in het straatje van de oude Blood for blood. Rob en Buddah doen ook wat achtergrond vocals op dat album. For God & Government is een pure old school kraker. Lekker snel en opgefokt. En hun laatste, Now here fast, brengt het beste van beide voorgaande albums. Het valt nogsteeds onder old school maar de snelle muziek wordt regelmatig onderbroken door een vette break. Dit is zeker mijn favoriet. Het enige nadeel aan Death threat is de zang van Aaron. Maar die wordt dan weer met zoveel vuur gebracht dat je daar gewoon overheen kijkt. Jammer dat ze niet meer bestaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Death Threat ook alweer uit elkaar ??? Het lijkt wel alsof al die old school hardcore bandjes na het maken van 1 of 2 cd's uit elkaar gaan. Waar zou dat toch aan liggen ??? En die zang op die Death Threat cd vinnik echt geweldig, lekker rauw en aggressief. Fuck the world and fuck you |
|
Streetdogs vanavond @ Goudvishal |
|
Tsja, ik vind het ook erg jammer. Death threat, Holding on, Carry on, Dead serious (check die band uit!) en Kid dynamite...allemaal favorieten van me en allemaal uit elkaar. Maar gelukkig komen er altijd weer bands voor in de plaats. Zoals Stand & Fight, Dead stop, Comeback kid, Paint it black. En bandjes als Kill your idols blijven gelukkig gewoon doorgaan *afkloppen* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik heb die deadstop cd..maar vind het niet echt geweldig. maar negative, ken jij toevallig ook wat gave hardcore fanzines ?? echte fanzines dan he, niet die crappy webzines. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, niet echt. Ik lees niet zoveel hardcore zines eigenlijk. Ik houd het alleen bij de Aardschok en de Rock tribune. De rest haal ik van het internet (fora) en van mond op mond reclame...en shows natuurlijk. Vrijdag nog weer een interessante band ontdekt die net begonnen is. Human demise uit Haarlem. Fans van Ringworm en Integrity moeten deze band zeker eens een kans geven. http://www.humandemise.net I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
brrrrrr, lees jij de Aardschok nog ??? Ben ik al lang geleden mee gekapt. Die inty's van de heer Cro mag slaan tegenwoordig nergens meer op. 3 vragen interviews kan iedereen maken. Ken jij tear It Up ??? Da's een gave band. Fuck the world and fuck you |
|
- Ik luister niet alleen naar hardcore. Dus de Aardschok heeft voor mij nog best waarde. De reviews van Cromag slaan inderdaad vaak als een tang op een varken. Hij heeft ooit eens in een review van Integrity gezet dat ze nog een echt old school nummer deden. Dat bleek later gewoon een Misfits cover te zijn. - Tear it up ken ik van naam. Thrashcore toch? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: http://www.myspace.com/humandemise hebben ze ook. |
|
quote: jawohl.super extreem snelle shit. Heel anders dan Totenmond. Fuck the world and fuck you |
|
Trouwens, nog bedankt Negative. Barcode heeft er weer een fan bij ! vette shit ! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-04-2005 13:26] Fuck the world and fuck you |
|
^Ofnie, tering ik luister nu al echt super veel dagen achter elkaar naar Showdown. |
|
Ik heb laatste weer eens een lekkere punk band gehoord. Jawel, de soort muziek die een aantal jaren geleden mateloos populair was en waar je nu nooit meer wat van hoort. Venerea maakt op hun nieuwe cd One louder nogsteeds gewoon snelle, melodieuse punk met sterke nummers en meezing refreinen. Op dit album hebben ze wel iets hardcore aan hun sound toegevoegt waardoor ze ook wel iets weg hebben van Good riddance, Strike anywhere of Rise against. Maar dat maakt het alleen maar mooier. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |