|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dead stop is idd vet! Ze spelen in Breda binnenkort samen met No Turning Back. |
|
Zijn er hier nog meer mensen zo benieuwd naar het nieuwe album van Ramallah? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
^Dat ben ik zeker, maar ben nog steeds een beetje boos dat er eerst stond dat ze op de eastpack tour zouden komen en toen niet in Tilburg speelden. |
|
En nou maar hopen dat Blood for blood er niet mee ophoudt. Hoewel ik het laatste BFB album (of mini...whatever) niet zo heel wereldschokkend vond. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
^Die laatste mini (serenity) was veel te kort maar wel goed vond ik. |
|
My Favorites: Madball Hatebreed Backfire! Discipline Death Threat Shattered Realm |
|
lamb of god hatebreed as i lay dying machinehead chimaira zo. |
|
quote: je heb smaak man....van een asicer ;-) (?????) |
|
Pardon? Of ik mijn smaak van iemand van Asice af heb? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nee srry....je bent zeker een asicer *slik* ja ik weet 't mega typfout. moest naar de tandarts |
|
Ik heb hier en daar wel eens wat op Asice gepost ja. In een tijdsspan van een maandje ofzo. Maar ik vond veel Asicers nogal een hoge dunk hebben van zichzelf. Dat begon me te irriteren. Daarom post ik er nu nooit meer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:'k Heb 'm meermaals in de winkel laten liggen omdat ik 't een nogal dure aangelegenheid vond... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
idd niet goedkoop, maar als je wat geld over hebt....zeker kopen die plaat. Ik heb 'm inmiddels al grijsgedraaid. |
|
Laat geld nu net het probleem zijn... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Precies! Dwid is trouwens behoorlijk arrogant, ik heb in 1995 met de toenmalige leden van Integrity en ook alle leden van Ringworm gepraat en een joint met ze gerookt, behalve met de enigste straight in dat gezelschap Frank Novinec, maar Dwid die hield zich helemaal op zichzelf en praatte met helemaal niemand, maar ik geef je groot gelijk Jenje. Die betweterige vegetarisme-predikers mogen wel hun gezeur tentoonspreiden, maar als je een ander geluid wil laten horen in die vastgeroeste scene (vooral midden jaren negentig) word je met de nek aangekeken. Fuck, ik herinner het als de dag van gisteren hoe de Ringworm-show toen begon in België, een gesproken intro speelde, de lichten waren uit en de bandleden knielden op de grond, allemaal een peuk aan het roken en een fles bier, ongekend in de hardcore, vooral toendertijd. Die gasten zijn en blijven voor mij de goden binnen de hardcore! Ze zaten op hun hurken op het podium, knielen doe je in de kerk. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 11-03-2005 21:49] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Niks maakt een band cooler dan rokend en zuipend op het podium staan. Clevo-hardcore fans moeten het belgische Rise & Fall eens gaan checken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Alhoewel je niet serieus bent geef ik toch een serieus antwoord.... Inderdaad, vooral op een podium in de zelfingenomen en vastgeroeste Europese scene in de eerste helft van de jaren '90. Er werd natuurlijk wel gerookt of gedronken door tough-guy bands, maar deze muziek werd toen vooral als nep en irrelevant gezien en werd niet geaccepteerd in de HC-scene, die dus eigenlijk puur straight-edge gericht was. Niemand, inclusief mezelf zat te wachten op een stel macho aapmensen die wat stoer lopen te doen en alleen maar nummers hebben over hoe gevaarlijk Brooklyn is. Ik en een goede vriend van me waren jaren lang ongeveer de enigsten die rookten of bier dronken op hardcore-shows. Trouwens niemand wist echt helemaal zeker of Integrity of Ringworm nou wel of niet straight edge waren. De zaal was echt stampevol en bij iedereen viel de mond open toen ze Ringworm daar zagen zitten. Ik had ze wel op dat moment wel willen omarmen, ik vond ze sowieso al de heerschendste band die er was, Integrity ook, maar vanaf toen zag ik ze als een soort Messiah in het bekrompen HC wereldje. Het was echt een vuist in het gezicht van iedereen in het publiek. Gewoon heerschend! En toen begonnen ze met het nummer The Promise en toen was het 45 minuten lang een grote heksenketel van armen en benen door de hele zaal. Fuck! Lange post, maar ik probeer gewoon duidelijk te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 11-03-2005 23:13] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
SCRATCH!! SCRAAAAATCH!! |
|
Ik zit nog steeds met kippenvel achter mijn PC van mijn flashback naar die show. Godver de godver, als ik oud en dement ben en niet meer weet hoe ik heet of waar ik woon zal ik die beelden nog steeds kunnen herinneren. Er was toen al een flinke Clevo-aanhang in opkomst in Nederland en België, ik hing rond tussen al die gasten, ik zat in het groepje rond Rancor. En een paar weken na die Ringworm/Integrity show bij een volgend concert zag ik opeens voormalige straights sigaretten roken enzo. Super! Watch me selfdestruct! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 11-03-2005 23:39] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mooi stukkie, Heiden... Je bent er de 29e dus ook bij? We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Ik denk het wel, maar het zou het nooit en te nimmer kunnen halen bij de pure magie van die avond. Dus...ik twijfel, ik wil die herinneringen koesteren en niet verknoeien, misschien ga ik dus gewoon ook niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Damn het lijkt erop dat ik Ringworm echt eens moet gaan zien, maar hun komende show is gewoon niet bereikbaar voor mij! |
|
Hmmmja, als je het niet erg vind zet ik nog even wat old school "barn burners" van Slapshot op. Don't smoke, don't drink, don't fuck around Kill anyone with a beer in their hand 'Cause if you drink you're not a man Straight Edge, Straight Edge in your face You don't belong in the human race I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |