|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: With...honor. http://withhonor.com http://www.victoryrecords.com/BandPage.asp?ArtistID=1105 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: wasting my time vind ik dan weer veruit het beste nummer. heerlijke eighties-vibe (black flag) en als de hele plaat zo gaat klinken, dan moet ik dat ding simpelweg aanschaffen... We don't take it, we just fake it... |
|
Zit nu maar weer eens die discography cd van Highscore te beluisteren...Mijn god, wat een vette band, de agressie druipt gewoon van de muziek af, de zanger is geniaal, hoe pissed off kan je klinken ?!? Maar verdomme weer een band die ik helaas veel te laat heb ontdekt !! Nog meer liefhebbers van Highscore hier ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: nog nooit van gehoord. waar lijkt het op?? DRI of zo?? en waarom zijn de meeste metalcore/hardcore /punk etc liefhebbers hier nog niet komen beamen dat ik helemaal gelijk heb in "mijn" municipal waste -topic??? |
|
quote: Omdat ze weten dat je gelijk hebt. Over Highscore en waar het op lijkt, ik zou zogauw geen bandnamen op kunnen sommen, hc collectie is niet zo groot dat ik meteen verglijkingen kan maken...Het is gewoon pissed off hardcore, koop anders hun cd bij de punk winkel, hun cd is 8 euro, ik geef je nu de garantie dat het geen miskoop is! En anders kun je de cd altijd inruilen. Fuck the world and fuck you |
|
Zit nu Arkangel te luisteren, vette shit!! Jammer alleen van dat militante vegan-gedoe. Word christen en flikker een kankereind op met je gepreek. |
|
Arkangel ken ik niet wat je eens zou moeten luisteren is All Out War. Da's tenminste echte vette metalcore, net als Liar overigens. Fuck the world and fuck you |
|
quote: bij ons in de buurt, west-brabant, weet ik zo snel niet een "punkwinkel" te zitten helaas. maar ik ga die cd wel aanschaffen, op basis van jou beschrijving, als ik de kans krijg. met de, wel wat ruime, omschrijving is niks mis mee. |
|
quote: punkwinkel.nl, geld kan je opsturen, na dat je per email een bestelling hebt gedaan wordt je cd meteen op de post geflikkerd, geld kan je zelfs later op de bus gooien, maakt Wilco niet zo veel uit. Is prima gast, snelle service, 100% betrouwbaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: hey bedankt. die site was mij niet bekend. ik zal die cd zeker bestellen! oja, pas geleden nog via soulseek een zeer aardige band demo van een band genaamd "mental" binnengehaald. dat is een vette demo, ik weet helaas verder niks over die band. |
|
quote: Ik ook niet, moet die band nog steeds checken, vivahate en negative weten hier wel meer over dacht ik, ze hebben wel wat meer uit dan die demo,maar nog niet aan toe gekomen om te kopen.Net als met zoveel dingen. Fuck the world and fuck you |
|
nieuwe plaat van mental (planet mental) is wel goed ja. doet denken aan quicksand en klinkt daardoor lekker divers. Arkangel laatst live gezien (met downset of zow). Mega-slecht. Oude platen zijn de moeite waard, maar damn, live zoog dat dikke negerlullen. Zelfde wat betreft Highscore. Ooit eens live gezien met Kill Your Idols. Debiele preekjes, 13-in-een-dozijn-nummers... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Hmmm, in september spelen ze in Nighttown volgens mij, ga ik toch ff checken.. |
|
How we see the world is wel een gruwelijk vet nummer There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Misschien moet je het dan maar gewoon bij metal houden want dat "gepreek" hoort nou eenmaal bij hardcore. Hardcore en punk zijn beide genries die begonnen zijn uit rebellie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mwoa .. zie weinig gepreek in bands a la Biohazard en Sick of It All .... Je hebt een boodschap uitdragen en belerend overkomen |
|
Is Arkangel prekerig dan? Kwamen in de GVH over alsof normen en waarden uit het woordenboek waren geschrapt. Sick of it All is gaaf, komen die nu met een verzamel CD vanwege hun miljoenjarig bestaan? |
|
quote: Tut tut tut tut, denk je dat ik uit een ei gekropen kom ofzo.. quote: No shit, Sherlock.. |
|
quote: Sja, als ik in het CD-boekje met koeienletters "GO VEGAN!!!" zie staan vind ik dat, zelfs als vega, behoorlijk prekerig overkomen.. |
|
Pff...Vegan. Doe mij maar een lekker mals biefstukje. |
|
quote: Euch, meude dé wel zagen euver ons Tilburg? |
|
Barcode lijkt me vet om te zien, die Accept cover van I'm A Rebel van hun is gaaf, net zoals hun eigen nummer Make My Day, een van de geniaalste hardcore nummers ooit geschreven hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daar kan ik mezelf niet echt aan storen,zolang het niet als "stoer" geprofileerd wordt tenminste. (Vraag me soms af of dat Vegan zijn niet een verkapte vorm van Anorexia is). Ik vind het r&b erger wat preken betreft, vooral omdat niemand door heeft dat dat soort clips je een bepaald gedrag opleggen. Hardcore bands zetten je tenminste nog aan het denken, kun je zelf beslissen of je het gelul vind of dat je er wel iets van nut/waarheid in ziet. |
|
quote: Kijk die kan Tilburgs! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |